آیین اختتامیه جشنواره چهل چراغ رضوی در سبزوار شانزدهم بهمن برگزار می شود

آئین اختتامیه جشنواره چهل چراغ رضوی بهمراه مراسم تجلیل از خادمان طرح تلاوت نور در روز پنج شنبه 16 بهمن برگزار خواهد شد .

مسئول دفتر نمایندگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد سبزوار با اعلام این خبر افزود: به مناسبت خجسته ایام میلاد با سعادت امام رأفت و کرامت، عالم آل محمد (ص) حضرت علی بن موسی الرضا (ع) جشنواره ای با عنوان "چهل چراغ" (حفظ چهل حدیث رضوی) با هدف نهادینه سازی و تعمیم مفاهیم مذهبی در زندگی روزمره مردم ، ارتقاء سطح معنوی خانواده ها، آشنایی با سبک زندگی اسلامی و ...با انجام شد که بیش از 5000 نفر از آن بهره مند شدند.

و اکنون در نظر است با توجه به انجام عالی این طرح و استقبال مطلوب شهروندان از این حرکت ارزشمند فرهنگی، معنوی در روز پنج شنبه 16 بهمن  93 در تالار کاشفی سبزوار(میدان لاله) ساعت 12 الی14  آئیین اختتامیه و مراسم قرعه کشی و تجلیل از شرکت کنندگان جشنواره برگزار شود

علیرضا رادمان بیان داشت: علاوه بر برگزاری اختتامیه جشنواره چهل چراغ در نظر است تعدادی از خادمان طرح تلاوت نور نیز مورد تکریم قرار گیرند.

ایشان طرح تلاوت نور را قرائت یک صفحه قرآن کریم بعد از اقامه نماز در مساجد عنوان نمود که این یکی از موفق ترین و گسترده ترین برنامه های قرآنی در طی دهه اخیر در سطح کشور است که با استقبال عموم مردم و نماز گزاران همراه بوده است.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

برای اولین بار در کشور طرح «40 حدیث رضوی، 4 هزار حافظ» در سبزوار

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما