سبزوار، شهرستان معین خراسان رضوی در مواقع بحران است

 معاون فی و عمرانی فرمانداری سبزوار گفت: این شهرستان به عنوان معین در خراسان رضوی انتخاب شده تا در مواقع مورد نیاز به سایر شهرستانهای استان خدمات رسانی داشته باشد.

 

'محمد کلاته' روز دوشنبه در نشست هماهنگی برگزاری مانور واکنش سریع بهداشتی و درمانی موسوم به 'BHCU' در سبزوار افزود: این شهرستان بخاطر موقعیت جغرافیایی در محل پنجراه اصلی به شهرستانهای خراسان رضوی و در مسیر جاده بین المللی قرار گرفته است .

وی گفت: بر این اساس سازمان آتش نشانی، جمعیت هلال احمر و اورژانس سبزوار می بایست حوادث جاده ای را نیز خدمات رسانی کنند.

معاون فرماندار سبزوار خواستار توجه ویژه مسوولان در خصوص تجهیز بیشتر دستگاههای خدمات رسان در این شهرستان شد و افزود: با وجود امکانات و نیروهای خوب باز هم کمبودهایی از نظر تجهیزات در دستگاههای خدمات رسان وجود دارد که لازم است توجه بیشتری در این بخش لحاظ شود.

وی همچنین از مانور واکنش سریع بهداشتی و درمانی(BHCU) در سبزوار طی روز 14 تا 16 بهمن ماه خبر و ادامه داد: برگزاری مانورها فرصت مغتنمی برای شناسایی نقاط ضعف و قوت است تا بتوانیم نقاط ضعف را تبدیل به قوت کنیم.

وی اظهار داشت: در این مانور 100 نفر در قالب گروههای درمان اضطراری از سه استان خراسان رضوی، خراسان شمالی و گلستان شامل پزشک، پرستار، ماما، کارشناس تغذیه، کارشناس بهداشت محیط، روانشناس، تکنسین دارو و امدادگر حضور دارند.

مرکز شهرستان 320 هزار نفری سبزوار در فاصله 237 کیلومتری غرب مشهد واقع است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

پایگاه امداد هوایی سبزوار با همکاری هوانیروز  مستقر  می شود

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما