تقدیم اجرای یک تئاتر به محمود دولت آبادی در سی و سومین جشنواره تئاتر فجر

اجرای یک تئاتر در سی و سومین جشنواره تئاتر فجر، به محمود دولت آبادی نویسنده برجسته سبزواری تقدیم شد.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، که هرچند بیشتر با کتاب های رمانش به ویژه رمان مشهور کلیدر به جهان معرفی شده، در ایام جوانی بازیگر تئاتر و سینمای ایران بوده است.

وی مدتی قبل عنوان آقای رمان ایران را از طریق چاپ یک تمبر یادبود توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، دریافت کرد و با وجود اینکه سالهاست فقط در زمینه رمان نویسی به فعالیت حرفه ای می پردازد، اما ارتباطش را با هنرمندان تئاتر و سینما قطع نکرده و همچنان مورد احترام آنان است.

خبرگزاری هنر آرتنا درباره اهدای یک شب اجرای تئاتر «من...» به محمود دولت آبادی در جشنواره تئاتر فجر امسال چنین نوشته است:

نمایش «من...» به کارگردانی فرهاد تجویدی 5 بهمن ماه در بخش مسابقه بین‌الملل جشنواره تئاتر فجر در تماشاخانه استاد ناظرزاده کرمانی به صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری هنر «آرتنا»، نمایش دیگری که یکشنبه 5 بهمن ماه در تماشاخانه استاد ناظرزاده کرمانی به صحنه رفت «من...» نام داشت. این اثر نمایشی به کارگردانی فرهاد تجویدی در بخش مسابقه بین‌الملل جشنواره تئاتر فجر به صحنه رفته بود که در اجرای اول خود میزبان داوران بخش بین الملل بود.
این اثر نمایشی به بیان مسایل و مشکلات اجتماعی که هر روزه در جامعه شاهد بروزشان هستیم، می پرداخت. فرهاد تجویدی در این نمایش از اتودهای کلاسی که هنرجویانش در کلاس بازیگری زده اند و بیشتر از زندگی شخصی شان هم نشات گرفته، استفاده کرده بود اما شیوه روایت یک نمایش به همان ترتیب اتودهای کلاسی برای یک اجرای حرفه ای که در بخش مسابقه یبن الملل به رقابت می پردازد مناسب به نظر نمی رسد. شاید این نمایش بهتر بود تنها در بخش مرور تئاتر ایران به صحنه می رفت تا مسابقه بین الملل.
هنرمندانی چون محمود دولت آبادی، گلاب آدینه، شیرین بینا، بهروز بقایی، مریم معترف، حمیدرضا صدر، اردلان شجاع کاوه، الیزا اورامی، شاهرخ فروتنیان و ... مهمانان این اثز نمایشی بودند که در پایان اجرای دوم تجویدی این نمایش را به محمود دولت آبادی تقدیم کرد.

منبع: خبرگزاری هنر آرتنا

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

تجلیل روزنامه دنیای اقتصاد از گفتگوی درخشان از گفتگوی درخشان محمود دولت آبادی با محمد مهدی بهکیش

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما