مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی:

فرودگاه سبزوار از فرودگاه های استراتژیک و استاندارد کشور است

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوارخواستار افزایش پروازهای فرودگاه این شهرستان شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری سبزوار احمد برادران در دیدار با مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی با بیان اینکه فرودگاه یکی از معیارهای موثر در توسعه هر منطقه ای است اظهارداشت:سبزوار تنها شهرستان در استان خراسان رضوی است ، که از نعمت داشتن فرودگاه برخوردار است که می تواند به عنوان فرصتی مهم در راستای توسعه شهرستان های غرب خراسان رضوی نیز تلقی شود.
وی با بیان اینکه در 9 ماهه سال جاری بیش از  18 هزار مسافر از طریق فرودگاه سبزوار جابه جا شده اند گفت: در این مدت بیش از 248 تردد هوایی نیز از این فرودگاه صورت گرفته که نشان از فعالیت آن دارد.
وی با اشاره به اینکه فرودگاه سبزواردر هر هفته دارای 4 پرواز رفت و برگشت است، خاطرنشان کرد:یکی از خواسته های به حق مردم این شهرستان افزایش پرواز های فرودگاه است که امیدواریم با مساعدت شرکت های هواپیمایی و همکاری اداره کل فرودگاه های استان این مطالبه نیز محقق شود.
برادران ادامه داد: فرودگاه سبزوار توانمندی خوبی در حوزه انجام پروازهای عتبات عالیات دارد که اگر مورد توجه قرار گیرد، در ابعاد مختلف دارای ثمرات خوبی خواهد بود.
در ادامه این جلسه محمد باقر قاسم زاده مدیرکل فرودگاه های استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه فرودگاه سبزوار از فرودگاه های استراتژیک و استاندارد کشور است گفت: این فرودگا توانایی پشتیبانی فرودگاه مشهد برای فرودهای اضطراری را دارد.
وی با بیان اینکه تلاش ما توسعه و به روز آوری فرودگاه سبزوار است ادامه داد: امیدواریم با مساعدت شرکت های هواپیمایی وهمراهی مردم شاهد افزایش پرواز ها و راه اندازی پرواز های عتبات عالیات از این فرودگاه باشیم. انتهای پیام

منبع: پرتال فرمانداری شهرستان سبزوار

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما