مردم مزینان انزجار خود از توهین کنندگان به پیامبر مکرم اسلام را فریاد می کشند

 اعلام انزجار مزینانی های مقیم تهران از توهین کنندگان به پیامبر گرامی اسلام(ص)

پس از صدور بیانیه در شاهدان کویرمزینان و اعتراض مردم مزینان به توهین کنندگان به ساحت مقدس پیامبرگرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) ؛ مزینانی های مقیم تهران نیز با حضور در مهدیه شرق تهران انزجار خود را از این اهانت سخیف اعلام می نمایند.

به گزارش شاهدان کویرمزینان؛ بنا براعلام سامانه پیامکی مهدیه مزینانی های مقیم پایتخت و دعوت از شهروندان مزینانی برای حضور در مراسم اعلام انزجار از توهین کنندگان به ساحت مقدس پیامبر مهربانی ها فریاد خواهند کرد.

در این برنامه که پس از برگزاری دعای ندبه و زیارت نامه ی پیامبرگرامی اسلام(ص)برگزار خواهد شد همشهریان  مزینانی با شعار دسته جمعی ضمن اظهار ارادت به پیامبر مهر و رحمت حضرت محمد(ص) برائت خود را از توهین کنندگان به آن حضرت اعلام می نمایند.

در پیام هیئت امناء مهدیه ی مزینانی های مقیم تهران که برای تمامی شهروندان مزینانی ارسال شده  آمده است که :«کلنا فداک یا رسول الله(ص)، مزینانی های گرانقدر بادلی مملواز محبت نسبت به ساحت پیامبر رحمت حضرت محمد(ص) و خشمی انقلابی نسبت به اهانت کنندگان به حریم آن حضرت ، صبح جمعه ضمن شرکت در دعای شریف ندبه با فریاد یامحمد یاعلی ارادات خود را به ساحت مقدس پیامبر(ص)و انزجار خود را نسبت به دشمنان اسلام اعلام می نمایند.»

شایان ذکر است در این مراسم حجت الاسلام بی آزار تهرانی سخنرانی می نماید.

منبع: شاهدان کویر مزینان

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

ملاقات با امام زمان (عج) در سبزوار

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما