مجمع عمومی انجمن صنفی خبـرنگاران سبـزوار برگزار می‌شود +لیست اعضا و اساسنامه جدید

لیست اعضا و اساسنامه جدید انجمن صنفی خبرنگاران سبزوار منتشر شد

با توجه به برگزاری مجمع عمومی فوق العاده و عادی انجمن صنفی خبرنگاران سبزوار در جمعه پیش رو لیست نهایی اعضای انجمن تا پیش از برگزاری انتخابات هیئت مدیره که برای حضور در مجمع عمومی دعوت شده اند و متن پیش نویس اساسنامه پیشنهادی جدید انجمن منتشر شد.

به گزارش رصد، سوم بهمن ماه سال جاری همزمان با برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه انجمن در محل سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار، مجمع عمومی فوق العاده به منظور تصویب اصلاحات اساسنامه برگزار می شود.

شنیده ها حکایت از آن دارد که اکثریت قریب به اتفاق اعضای انجمن خبرنگاران سبزوار در صدد رسیدن به اجماع در مورد اعضای هیئت مدیره جدید و انتخاب آنان به اتفاق آرا هستند.

هیئت مدیره جدید پس از پایان مسئولیت هیئت مدیره فعلی و از اواخر خردا ماه سال آینده مسئولیت مدیریت انجمن را به عهده خواهد گرفت.



دانلود لیست اعضای انجمن صنفی خبرنگاران سبزوار


لیست با جزئیات بیشتر به صورت مکتوب در اختیار اعضای انجمن قرار خواهد گرفت


دانلود متن اساسنامه جدید انجمن صنفی خبرنگاران سبزوار


از آنجا که هر کدام از اعضای رسمی انجمن ممکن است به دلایلی از جمله بیماری، بعد مسافت یا هر دلیل دیگری نتوانند در مجمع حاضر شوند لذا می توانند به هر کدام از اعضای رسمی یا عادی دیگر انجمن که در مجمع حاضر می شوند برای ارائه رای وکالت بدهند.

تبصره۵ :۲۳ اساسنامه انجمن صنفی خبرنگاران سبزوار

- حق رای در مجامع عمومی قابل انتقال به دیگری است. هر فرد حاضر می تواند فقط با وکالت کتبی از طرف یک عضو رسمی حق رای داشته باشد.


دانلود فرم  WORD ، دانلود فرم PDF وکالت نامه حضور و ارائه رای در مجمع عمومی انجمن خبرنگاران سبزوار

 منبع: وبسایت رصد

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

اطلاعیه مهم انجمن صنفی خبرنگاران سبزوار

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما