اختصاص 10 هکتار زمین برای ساخت پردیس دانشگاه فرهنگیان سبزوار

رئیس سابق دانشگاه فرهنگیان سبزوار، در مراسم تودیع خود، از اختصاص 10 هکتار زمین برای احداث پردیس دانشگاه فرهنگیان این شهر خبر داده است.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، کاظم دلقندی در حالی از اختصاص 10 هکتار زمین به دانشگاه فرهنگیان سبزوار در دوران مدیریت خود خبر داده است که ایجاد فضای علمی از جمله: توسعه ی کتابخانه ای و فضای سبز محوطه و همچنین توسعه ی سلف سرویس با همکاری خیرین و افزایش رشته های تحصیلی دانشگاه را از دیگر اقدامات انجام گرفته در این مدت دانسته است.

وبسایت سبزوارنیوز این مطلب را به شرح زیر منتشر کرده است:


پیگیر ایجاد دانشگاه ویژه فرهنگیان دختران در سبزوار خواهیم بود
سبزوار نیوز/رئیس پردیس شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان گفت: با توجه به محدودیت های قانونی که در ایجاد مرکز آموزشی دختران در سبزوار وجود دارد اما پیگیر ایجاد دانشگاه فرهنگیان ویژه بانوان خواهیم بود.

دکتر سید حسن مجتبایی در مراسم تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه فرهنگیان سبزوار گفت: مأموریت دانشگاه فرهنگیان به عنوان یک مأموریت تأثیر گذار در جامعه مطرح است هر خدمتی که در این دانشگاه انجام شود تأثیر مستقیمی بر جامعه خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به موقعیت خاص دانشگاه فرهنگیان سبزوار گفت: خوشبختانه سبزوار در تجهیز و اختصاص امکانات و همکاری ادارات مختلف موفق عمل کرده است.

معاون استادار و فرماندار شهرستان سبزوار نیز در سخنانی جمع شدن مراکز تربیت معلم در سال های گذشته را غیر عالمانه دانست و در عین حال گفت: تأسیس دانشگاه فرهنگیان یک اقدام هوشمندانه بود.

احمد برادران با اشاره به نوپا بودن دانشگاه فرهنگیان نیز گفت: تلاش دیگر ادارات و نهادها برای استقرار امکانات منظور نظر است .

وی با اشاره به تحصیل بیش از ۱۵۰دختر دانشجو معلم در دیگر دانشگاه ها گفت: استقرار دانشگاه فرهنگیان ویژه ی دختران در سبزوار می تواند مشکلات این دانشجویان را مرتفع سازد.

وی تغییر در سطح مدیریتی را یک عرف دانست و گفت: این تغییرات را نباید ی نشانه ی ضعف افراد تلقی کرد.

در ادامه ی این مراسم، کاظم دلقندی رییس سابق دانشگاه فرهنگیان سبزوار نیز به اقدامات صورت گرفته در دانشگاه علامه طباطبایی اشاره کرد و گفت: ایجاد فضای علمی از جمله: توسعه ی کتابخانه ای و فضای سبز محوطه و همچنین توسعه ی سلف سرویس با همکاری خیرین و افزایش رشته های تحصیلی دانشگاه از جمله فعالیت های صورت گرفته بوده است .

وی با اشاره به اختصاص ۱۰هکتار زمین برای ساخت پردیس دانشگاه فرهنگیان گفت: از اعتبار ۶۳میلیارد ریالی اختصاصی به این دانشگاه قریب به ۳میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال آن اختصاص یافته است.

دکتر اسماعیل نصرآبادی؛ سرپرست دانشگاه فرهنگیان سبزوار نیز در سخنانی با تقدیر از حضور رؤسای ادارات و دانشگاه ها در این مراسم همکاری مطلوب تمام ادارات را خواستار شد.

منبع: سبزوارنیوز

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

دکتر اسماعیل نصرآبادی رئیس دانشگاه فرهنگیان سبزوار شد

نظرت را بنویس
comments

roli

کدوم قانون میگه دختر رو از شهرش دور کنیم اونم در اون وضع پردیس هاشمی نژاد نگهداری کنیم؟
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما