مهم ترین و با صفاترین رویداد زندگی شهید فرومندی چه بود؟

از میان همه مشاهیر و چهره های برجسته فرهنگی و اجتماعی ... که ممکن است در هر جامعه ای وجود داشته باشند، بدون تردید شهدا از بهترین و پردرخشش ترین ستارگان آن جامعه محسوب می شوند.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه شهدا طبق باورهای اسلامی از چنان جایگاه والایی برخوردارند که بی شک سبک زندگی اکثر آنان الگوی مطمئنی است، که همه کسانی که خواستار رسیدن به رستگاری باشند، می توانند در زندگی شخصی و اجتماعی خود به آن تمسک جویند.

از همین رو اسرارنامه هم اکنون در بخش سبک زندگی همین وبسایت به روایت بخش هایی از  زندگی سرشار از معنویت و آکنده از اخلاق انسانی یکی از شهدای والامقام سبزوار، سردار محمد فرومندی قائم مقام لشکر 5 نصر پرداخته است.

از متن این نوشته که در گفتگو با تعدادی از همرزمان شهید و اعضای خانواده اش تنظیم شده است، چنین بر می آید که وی آراسته به مجموعه ای از صفات نیکوی انسانی بوده است که در نهایت با نائل شدنش به فیض شهادت، این گنجینه فضلیت ها را تکمیل می کند.

اما خود شهید در هنگامی که هنوز در قید حیات دنیایی بود، در یادداشتی که از او برجای مانده، مهمترین، زیباترین و با صفاترین پدیده زندگیش را ازدواجش عنوان کرده است.

ازدواج همان امر مقدسی که سنت رسول الله است و در دین مقدس اسلام نسبت به آن تأکید فراوانی می شود.

شما مخاطبان گرامی هم اکنون می توانید، با سبک زندگی سردار شهید فرومندی از لابه لای مطلبی که هم اکنون از این شهید والامقام در بخش سبک زندگی اسرارنامه منتشر شده است، آشنا شوید:

نگاهی به سبک زندگی سردار شهید فرومندی

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما