پلیس‌راه سبزوار یکی از پاسگاه‌های پلیس راه استراتژیک در سطح کشور است

رئیس پلیس راه سبزوار:
محور کمربندی جنوب سبزوار متولی ندارد/ نقل مکان پلیس‌راه سبزوار

رئیس پلیس راه سبزوار با بیان اینکه محور کمربندی جنوب سبزوار متولی ندارد، گفت: پلیس راه سبزوار جابه‌جا می‌شود.

علی فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار با بیان اینکه نبود متولی برای محور کمربندی جنوب این شهرستان سبب بروز مشکلات زیادی برای همشهریان، دستگاه‌های خدمات‌رسان، پلیس راه و هموطنانی که از این مسیر عبور می‌کند، شده است اظهار داشت: متاسفانه هیچ سازمان و اداره‌ای متولی‌گری این محور را برعهده نمی‌گیرد و همین امر سبب بروز مشکلات مختلفی شده است.

رئیس پلیس راه سبزوار ادامه داد: این محور طوری واقع شده که هم در محدوده شهری و هم در محدوده جاده‌ای محسوب می‌شود و همین امر سبب شده تا شهرداری و اداره راه و شهرسازی هیچکدام متولی‌گری این محور را قبول نکنند.

فتحی با اشاره به اینکه یکی از مشکلاتی که امروز در این محور وجود دارد مسئله نصب علائم ایمنی است، گفت: هربار که مسئله نصب این علائم مطرح می‌شود راه و شهرسازی و شهرداری از بار این مسئولیت شانه خالی می‌کنند که همین امر سبب شده تاکنون بدون علائم ایمنی رها شود.

وی با اشاره به مسئله جابه‌جایی پلیس راه سبزوار ادامه داد: پلیس‌راه سبزوار یکی از پاسگاه‌های پلیس راه استراتژیک در سطح کشور است که از اهمیت بالایی در این زمینه برخوردار است.

فتحی افزود: طرح جابه‌جایی پلیس‌راه سبزوار یکی از مسائلی است که مورد توجه جدی پلیس راه استان و مدیریت شهرستان است که با پیگیری‌های صورت گرفته و براساس مصوبه شورای ترافیک مقرر شد تا در لاین جنوبی محور سبزوار به شاهرود پاسگاهی در این زمینه احداث شود.

منبع: خبرگزاری فارس

نظرت را بنویس
comments

مفتح

یکی از مشکلات مردم سبزوار بابت تردد به محل کار خود در محور سبزوار شاهرود می باشد که بواسطه نزدیکی پلیس راه با بسیاری از مشکلات روبرو می باشند که در صورت انتقال این پلیس راه در منطقه استیر حتی برای شهرک صنعتی نیز خوب می باشد
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما