نماینده سبزوار جزئیات اعتبارات اختصاص یافته به راه اهن سبزوار در سال ۹۳ را تشریح کرد

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی به تشریح جزئیات اعتبارات اختصاص یافته در سال ۹۳ برای ادامه پروژه راه آهن سبزوار پرداخت.

به گزارش روابط عمومی وبسایت محمدرضا محسنی ثانی، این نماینده دوره های هشتم و نهم مردم سبزوار درمجلس روز یکشنبه با بیان اینکه در سال ۹۳ تا به این لحظه (دی ماه) مبلغ ۸۸ میلیارد ریال اعتبار برای راه آهن سبزوار تحصیل و به پیمانکار تحویل شده است، اظهار داشت:  در آذرماه گذشته مبلغ ۱۰ میلیارد ریال بابت تهیه مصالح بتن ریزی به پیمانکار پرداخت شده و تحویل کارگاه پروژه راه آهن سبزوار گردیده تا عملیات بتن ریزی آغاز گردد.

وی ادامه داد: در همین مدت ۵۸ میلیارد ریال نیز از محل ماده ۱۸۰ به حساب مشترک پیمانکار واریز گردیده و مطابق توافق با کارفرما، مقرر است تا پایان اسفند سال جاری از کیلومتر ۶ تا ۲۱ پروژه تکمیل و تحویل گردد. (عملیات زیرسازی)

محسنی ثانی افزود: همچنین مجوز خرید اوراق مشارکت به ارزش ۲۰ میلیارد ریال نیز صادر و اخذ شده و به پیمانکار ابلاغ شده است.



وی سپس اظهار داشت: پس از اعتبار ۸۸ میلیارد ریالی تحصیل شده برای راه آهن سبزوار تا دی ماه ۹۳، طبق توافق صورت گرفته بین کارفرما و پیمانکار در صورت تخصیص اعتبار پروژه  در لایحه بودجه ۹۴ به میزان ۲۰۰ میلیارد ریال ، پیمانکار راه آهن سبزوار را در شهریور ۹۴ تکمیل کرده و تحویل خواهد داد.

گفتنی است، پروژه راه آهن سبزوار قرار است، سبزوار را از مسیر سلطان آباد به مسافت ۴۵ کیلومتر، به خط ریلی سراسری تهران – مشهد متصل کند.

به زودی گزارش تصویری از جدیدترین مراحل احداث پروژه راه آهن سبزوار که در بخش مستندات دفتر محمدرضا محسنی ثانی نماینده سبزوار تهیه شده است، در همین مجله منتشر خواهد شد.

منبع: وبسایت محمدرضا محسنی ثانی

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

یک گام رو به جلو برای پروژه راه آهن شمال به جنوب از مسیر سبزوار

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما