اقدام زیبای هنرمند عکاس سبزواری در اهدای جوایز خود به یک موسسه خیریه

شهناز دیواندری: سید علی حسینی فر چهره ی شاخص هنر عکاسی و دارنده ی افتخارات کشوری و بین المللی در دی ماه جاری، افتخاری دیگر به کارنامه ی درخشان هنری خود اضافه کرد.

به گزارش اسرارنامه، نخستین جشنواره ی استانی عکس معلولین خراسان رضوی (نگاه) در مشهد مقدس و سومین جشنواره تسنیم با محوریت توانمند سازی معلولین توسط معاونت امور اجتماعی و فرهنگی اداره کل امور بانوان در دی ماه 93در تهران برگزار شد.

عکس های ارسالی سید علی حسینی فر توانست عنوان عکس برگزیده ی جشنواره ی تسنیم و رتبه ی (جایزه ویژه) دوم در بخش آزاد را به خود اختصاص دهد.

این هنرمند در گفتگویی با خبرنگار افتخاری اسرارنامه، اظهار داشت: چندین سال است که پیرامون معلولیت و معلولین در آسایشگاه های پیام فیاض بخش ، معلولین ذهنی امیرالمومنین و موسسه ی خیریه ی عرشیان بیهق شهرستان سبزوارعکاسی نموده و همیشه سعی براین داشته در قالب عکس، معلولیت را نه به عنوان ضعف و محدودیت بلکه به عنوان نگاه ویژه ی خدا به این عزیزان به نمایش بگذارد.

حسینی فر  می افزاید: هنگامی  که توسط موسسه خیریه عرشیان بیهق ازبرگزاری این جشنواره مطلع شده ، فرصت را غنیمت شمرده تا پیام خود را در سطح فراتری از شهرستان به نمایش بگذارد و اکنون خدارا سپاسگزار است که توانسته در این عرصه، موفقیتی به دست آورد.

بر مبنای همین گزارش، عکس های برگزیده دراین جشنواره با سناریوی از پیش تعیین شده توسط حسینی فر طراحی وگرفته شده است و خود او معتقد است، شاید خداوند خواسته که لبخندی بر لبان این عزیزان(معلولین) نقش ببندد و در واقع خد آنها را خندانده.

"الا کلنگ بازی با خدا" نام عکس برگزیده سیدعلی حسینی فر در جشنواره ی تسنیم است با این فلسفه که حضور خدا در زندگی این عزیزان و ارتباط و عمق و خلسه ی نگاهشان و خنده های گاه گاه و بی اختیارآن ها کاملا مشهود است و در کفه ی خالی دیگر این الا کنگ، سنگینی حضور خدا را به طور نامحسوس حتما می توان احساس کرد.

گفتنی است، سید علی حسینی فر لوح تقدیر ،تندیس و بخشی از مبلغ جایزه ی هنری خود را به موسسه ی خیریه ی عرشیان بیهق هدیه کرده است.

با آرزوی موفقیت برای این هنرمند پر افتخار شهرمان واما باید خاطر نشان کرد که این هنرمند نیز نیز همانند همه ی هنرمندان شهرمان خواستارحمایت و توجه بیشتر مقامات و مسئولین مربوطه است و ما امیدواریم روزی بی مهریشان به مقوله ی هنروهنرمند به پایان برسد.

گزارش: شهناز دیواندری / خبرنگار افتخاری اسرارنامه

 گفتنی است نام و معرفی سیدعلی حسینی فر پیش از این در فهرست هنرمند سبزواربزرگ که در همین مجله درحال گردآوری است، منتشر شده است.

فهرست هنرمندان سبزواربزرگ

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک  کنید:

واکنش سیدعلی حسینی فر به ماجرای اسیدپاشی های اصفهان

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما