محله کلاته سیفر سبزوار از امکانات ضروری شهری محروم است

باسمه تعالی

با سلام و احترام ، بدینوسیله ضمن تشکر از تمام مسئولین دلسوز ، پر تلاش و متعهد نظام جمهوری اسلامی در خصوص مشکلات و مطالبات محله کلاته سیفر به استحضار می رساند که با توجه به اینکه این محله چندین سال است که جزء شهر سبزوار شده است و با توجه به اینکه جاده بین المللی تهران – مشهد از آن می گذرد ودر واقع این محله به عنوان دروازه ورودی خراسان رضوی و دیار سربداران است و باتوجه به اینکه این محله مهد و زادگاه شهدا ، جانبازان و آزادگان و رزمندان بسیاری است که در بین شهدای گرانقدراین محله نام پرافتخار و پر آوازه سردار شهید علی اصغر کلاته سیفرجلوه گراست متاسفانه این محله از داشتن امکانات رفاهی ، خدماتی ، ورزشی ، بهداشتی ، تفریحی ، فرهنگی ، اجتماعی و فرهنگی و .... کم بهره و یا بی بهره می باشد که در زیر به مواردی از مهم ترین آنها اشاره می کنیم امیدواریم با پیگیری مسئولین عزیز و مشارکت مردم در اسرع وقت شاهد رفع این مشکلات و مطالبات باشیم .

1- بهسازی و اصلاح هندسی هر چه سریع تر میدان سربداران که به عنوان بزرگترین ورودی استان خراسان رضوی می باشد وایجاد دوربرگردان استاندارد و ایمن برای رفت و آمد مردم محله ، که متاسفانه به علت تردد های خلاف شاهد حوادث تلخ و جبران ناپذیر بوده و خواهیم بود.

2- ساخت واجرای زیر گذر یا پل هوایی مناسب برای تردد اهالی با توجه به اینکه جاده بین المللی تهران – مشهد بین محله و پیرحاجات و آرامستان و زمین های کشاورزی قرار گرفته است .

3- ساخت میادین و سالن های ورزشی ، کتابخانه ، پارک محله و فضای سبز و تجهیز آن به وسایل ورزشی و تفریحی

4- بازگشایی خیابان های اصلی بهارستان ، اقبال و بخصوص 24 متری افضل آباد که باز گشایی این خیابان ها شاهد توسعه عمرانی ، بهداشتی و فرهنگی بیشتری خواهیم بود

5- بررسی و رفع مشکلات دامداران ، کشاورزان ، رانندگان و کامیون داران عزیزمحله

6- بررسی و رفع نیاز های آموزشی ، پرورشی ، ورزشی و عمرانی آموزشگاه های محله

7- افزایش و سازماندهی اتوبوس های شهری و راه اندازی و نصب دستگاه شارژکارت اتوبوس

8- اجرای هر چه سریع تر فاضلاب شهری در محله

9- طراحی و ساخت میدان تعزیه

10- اعمال تخفیف در عوارض نوسازی ، مجوزهای ساخت و ساز و جرائم شهرداری با توجه به عدم توسعه شهری مناسب و درآمد کم مردم محله

11- لکه گیری و آسفالت خیابان ها و معابر محله

12- نصب و راه اندازی دستگاه خود پرداز بانکی در محله

13- ایجاد فرصت های اشتغال با توجه به توانمندی های محله با در نظر گرفتن جمع کثیرجوانان جویای کار

14- تسهیل و تخفیف در واگذری امتیاز های آب ، برق ، گاز و تلفن

15- توجه به روشنایی خیابان ها و معابر که متاسفانه به علت عدم روشنایی مناسب در بعضی از خیابان ها و معابر رفت و آمد برای اهالی بخصوص سالمندان بسیار دشوار و سخت می باشد.

16- ساخت سرای محله به منظور ارائه خدمات آموزشی ، فرهنگی ، هنری ، قرآنی ، کارآفرینی و ......

17- تشکیل انجمن توسعه محله در محلات شهر ( متشکل از یک نماینده ازطرف شهردار به عنوان شهریار و یک نماینده ازشورا شهر به عنوان شورایار و سه یا پنج نماینده از معتمدین محل) که این انجمن می تواند با آگاهی از توانمندیها و مطالبات به حق مردم بازوی قوی برای شهردار ارجمند ، شورای محترم شهر و مسئولین بزرگوارادرات جهت پیگیری قانونمند و مستمر مطالبات و پیشنهادهای مطرح شده باشد. و ...... در آخر خاضعانه از تمام مسئولین دلسوز و پرتلاش خواهشمندیم همانطور که قبلا پیگیر مطالبات به حق مردم محله کلاته سفر بوده اید با جدیت بیشتر این مطالبات را پیگیری نمایید تا با همت و مشارکت اهالی شریف محله در اسرع وقت شاهد توسعه همه جانبه محله شهید پرور کلاته سیفر باشیم . در همین جا شایسته است از سعه صدر و همدلی و مشارکت بی نظیر مردم شریف کلاته سیفر در حل مشکلات و آبادانی محله تقدیر و تشکر نماییم . لازم به یاد آوری است که فعالیت های مذهبی ، فرهنگی ، قرآنی ، عمرانی و .... این محله با تمام کمبودها ی موجود بی نظیر و قابل تقدیر است . امیدوارم با یاری خداوند متعال و با اتحاد و همدلی در راستای آبادانی شهرمان بخصوص محله های محروم و کم تر توسعه یافته گام برداریم.

با تشکر وآرزوی توفیق همگان از ایزد منان شهریار محله کلاته سیفر

منبع: پابگاه خبری سبزوارنما

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

مخالفت مردم محلی با تصمیم جدید شهرداری سبزوار درباره آرامستان کلاته سیفر

نظرت را بنویس
comments

سبزواری

باسلام/ امیدواریم باافکاری کارآمد ونیک این محرومیت های محله های سبزوار ازبین برود.ونتایج شایانی برای دیار سربداران خواهد داشت.سپاس
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما