بانک اقتصاد نوین شعبه سبزوار جزو برترین بانک های اقتصاد نوین کشور

معرفی برترین‌های بانک اقتصادنوین

بینا: همزمان با برگزاری گردهمایی سراسری خانواده بزرگ بانک اقتصادنوین شعب، سرپرستی‌ها، دفتر بانکداری شرکتی و بانکداری اختصاصی برتر این بانک تا پایان آذر ماه، مورد قدردانی قرار گرفتند.

به گزارش بینا به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین در حوزه تحقق برنامه‌های مصوب در بخش‌های مختلف از جمله سپرده، تسهیلات، ضمانت‌نامه، سپرده بدون هزینه، درآمدهای کارمزدی شعب بلوار فردوس، سه راه یاسر، میدان نبوت، جمهوری تهران، شریعتی اهواز، بازار بوشهر، مطهری شهرضا، سیرجان، سبزوار، ایلام، گنبدکاووس و استاد شهریار تبریز به عنوان شعب برگزیده معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند. همچنین شعب بلوار پروین، دولت، فرمانیه، دروس، یوسف‌آباد، امین حضور، آپادانا، رودکی، پونک، سپهبد قره‌نی، نازی‌آباد و چمران کرمان نیز به عنوان شعب قابل تقدیر معرفی شدند.
در بخش وصول مطالبات و کاهش تسهیلات غیرجاری نیز شعب برگزیده در سه گروه معرفی شدند که در بخش رعایت بهداشت اعتباری شعب صنعتگران و چهارباغ بالا اصفهان، در بخش تحقق اهداف شعب تاترشهر و آبادان و در بخش کاهش تسهیلات غیرجاری نیز شعب غدیر و بندرعباس مورد تقدیر قرار گرفتند. همچنین در حوزه بانکداری شرکتی نیز دفتر بانکداری شرکت مرکز و در حوزه بانکداری اختصاصی نیز شعبه شهید بهشتی عنوان برتر را کسب کردند.
در این مراسم سرپرستی‌های منطقه چهار تهران و مناطق هفت و شش استان‌ها نیز به عنوان سرپرستی برتر معرفی شدند.

منبع: بینا (شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه)

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما