از اواسط بهمن ماه بارش باران در سبزوار افزایش جدی می یابد

رئیس اداره هواشناسی سبزوار خبر داد
بارش 128 میلی‌متری باران در سبزوار

رئیس اداره هواشناسی سبزوار با بیان اینکه از اواسط بهمن ماه افزایش بارش‌ باران در سطح شهرستان را پیش‌بینی می‌کنیم گفت: از ابتدای سال زراعی جاری بیش از 128 میلی‌متر بارش باران در سبزوار را شاهد بوده‌ایم.

محمد سیاح عطار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار با بیان اینکه در پاییز امسال بیش از 82 میلی‌متر بارش در سطح شهرستان داشته‌ایم، اظهار داشت: این میزان در مدت مشابه سال گذشته فقط 19 میلی‌متر بوده که امسال افزایش قابل توجهی داشته است.

رئیس اداره هواشناسی سبزوار با بیان اینکه میزان بارش‌ها در مدت دوره آماری 20 سال گذشته 52 میلی‌متر افزایش داشته است، تصریح کرد: خوشبختانه امسال میزان بارش‌ها رشد قابل توجهی داشته است.

وی با بیان اینکه متوسط دما در دوره آماری 30 ساله 12.8 درجه سانتی‌گراد به ثبت رسیده است، گفت: این میزان دما در دوره آماری سال گذشته نیز ثبت شده و دارای تغییر محسوسی نبوده است.

سیاح عطار با بیان اینکه از اواسط بهمن ماه امسال میزان بارندگی‌ها در شهرستان افزایش جدی می‌یابد، عنوان کرد: سیستم بارشی که در مدت اخیر وارد استان شده، تاثیر زیادی را در حوزه شهرستان سبزوار نداشته است.

رئیس اداره هواشناسی سبزوار با اشاره به پیش‌بینی هوا در هفته جاری اظهار داشت: دمای هوا در سبزوار تا پایان هفته جاری افزایش می‌یابد.

منبع: خبرگزاری فارس

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

میزان بارندگی در شهرستان های غرب خراسان رضوی افزایش یافت

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما