رتبه بندی وبسایت های خبری سبزوار در هفته سوم دی 93 / سبزوارنگار پس از کسب رتبه دوم، همچنان به پیش می تازد

سومین هفته از دی ماه 93 برای فضای سایبری سبزوار، هفته ای طوفانی با تغییر و تحولاتی شگرف بود.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، عمده ترین تغییرات در این هفته به وبسایت سبزوارنگار تعلق داشت که توانست در مدت کوتاهی جایگاه خود را (در رتبه بندی داخلی ایران) از رتبه های پایین جدول، در طول چند روز به جایگاه دوم ارتقاء دهد و با فاصله بسیار ناچیزی از جایگاه اول قرار گیرد.

فاصله ای که ممکن است در یکی دو روز آینده طی شود و سبزوارنگار بتواند به جایگاه اول رتبه بندی الکسا در میان سایت های خبری سبزوار نیز دست یابد.

اما پابه پای رتبه بندی داخلی، در رتبه بندی جهانی نیز سبزوارنگار بهبود عملکرد داشته است، اما این بهبود عملکرد سبزوارنگار در رتبه بندی جهانی به اندازه رتبه بندی داخلی ایران نبوده و توانسته این سایت را تا پنجشنبه 18 دی 93 حداکثر در جایگاه پنجم جدول قرار دهد.

سبزوارنگار که در یک هفته گذشته میزبان انتشار نامه اعتراضی یکی از معلمان سبزواری به رئیس جمهور بود  که پیرامون بعضی بی عدالتی ها که در محاسبه حقوق و مزایای فرهنگیان در مقایسه با سایر کارمندان دولت صورت می گیرد،  نوشته شده و انتشار آن با استقبال گسترده ای از سرتاسر کشور مواجه گردید.

جذب بازدیدکننده بیش از 30هزارنفر و بازدیدهای بیش از 50 هزارمورد در یک روز برای رسانه های محلی سبزوار به نظر می رسد حقیقتا رکورد بی نظیری باشد، که توسط سبزوارنگار در نخستین ماه های راه اندازیش به ثبت رسید.(متأسفانه تا قبل از این هیچ منبع خبری برای آگاهی از بیشترین آمار بازدیدها و بازدیدکنندگان از سایت های محلی سبزوار در یک روز، جهت مقایسه وجود ندارد.)

اما به جز سبزوارنگار که پدیده رسانه ای این روزهای غرب خراسان است، اکثر سایت های محلی دیگر نیز در این یک هفته گذشته چه در عملکرد جهانی و چه در عملکرد داخلی بهبود داشته اند و شاید بتوان اسرارنامه و سبزواریان را دو مورد از سایت هایی دانست که بهبود تدریجی و مستمری را در چند هفته گذشته، در رتبه بندی داخلی و جهانی خود کسب کرده اند.

در ادامه جداول رتبه بندی سایت های خبری سبزوار طبق  وبسایت الکسا در سطح ایران و جهان را مشاهده خواهید کرد.

شما گرامیان هم اکنون می توانید برای مشاهده وضعیت آمار سایت های سبزوار در سه شنبه 16 دی 93 روی اینجا کلیک کنید.

لازم به توضیح است رتبه بندی های alexa به صورت روزانه و بر اساس میزان بازدید سایت های مختلف، تغییر می کند. اما معمولا محدوده کلی رتبه سایت ها در یک مدت کوتاه چندان دستخوش تغییر نمی شود.

برای ورود به سایت alexa هم اکنون روی اینجا کلیک کنید.

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما