خبرهای خوش سخنگوی دولت برای فرهنگیان

به گزارش مجله ی اینترنتی سبزوارنگار؛ سخنگوی دولت پس از پایان جلسه هیات وزیران در نشست خبری خود با اشاره به این که پس از احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی برخی توافقات با وزارت آموزش و پرورش انجام شد، گفت: خبرهای خوبی برای فرهنگیان به ویژه بازنشستگان بیان می کنم.
«محمد باقر نوبخت» افزود: در جلسه ای که با تاکید رییس جمهوری برگزار شد، تمامی مطالبات معوق حق التدریس، اضافه کاری، سرباز معلم ها و نیروهای قراردادی وزارت آموزش و پرورش به صورت کامل در سه ماهه چهارم تخصیص می یابد.

نوبخت اضافه کرد: برای اجرای دقیق تر و با کیفیت تر بیمه طلایی فرهنگیان با توجه به تغییراتی که در تعرفه ها پیش آمد، سازمان مدیریت و برنامه ریزی تقبل کرد که تفاوت ها را به گونه ای پرداخت کند که خدمات لازم در بیمه طلایی فرهنگیان برای این اقشار همچون گذشته و با کیفیت بیشتر انجام شود.

سخنگوی دولت توضیح داد: در جلسه روز گذشته توافق شد تمامی مبالغی که به پرداخت بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته مرتبط است، مشابه شاغلین عمل شود.

نوبخت افزود: قرار شد دانشجویانی که در دانشگاه فرهنگیان تحصیل می کنند، همچون روال جاری، متعهد به خدمت باشند و وزارت آموزش و پروش برای تامین نیروی انسانی از همین فارغ التحصیلان فرهنگیان متعهد به خدمت استفاده کند، ضمن این که فرزندان فرهنگیان در همه استخدام های مربوط به وزارت آموزش و پرورش در شرایط مساوی از اولویت برخوردار خواهند بود./ایرنا

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

انعکاس نامه اعتراضی معلمان سبزواری به رئیس جمهور در سایت های سراسر ایران

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما