دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار با 30 سال سابقه، به عنوان یک واحد بسیار بزرگ در سطح کشور مطرح است

 در جلسه معارفه عنوان شد
توسعهٔ فرهنگی، تحصیلات تکمیلی و اقتصاد دانش‌بنیان در دستور کار رئیس جدید واحد سبزوار

خبرگزاری آنا: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار گفت: توجه به توسعهٔ فرهنگی، تحصیلات تکمیلی و اقتصاد دانش‌بنیان را در دستور کار قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر محمّدرضا سعیدی‌اصل که در آیین تودیع و معارفهٔ رؤسای پیشین و جدید دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار سخن می‌گفت با بیان تاریخچهٔ مختصری از واحد سبزوار اظهار کرد: این دانشگاه در اسفند سال 63 و با ریاست حاج‌آقای صانعی؛ پدر شهید محسن صانعی و با کمتر از 200 دانشجو، فعالیت علمی خود را آغاز کرد و خداوند متعال را شاکریم که امروز به لطف الهی، کمک مسئولان منطقه و شهرستان و همکاری استادان و کارکنان به‌ عنوان یک واحد بسیاربزرگ در سطح کشور مطرح است.

وی فعالیت در تمامی مقاطع دکتری، کارشناسی‌ارشد، کار‌شناسی و کاردانی را از دیگر موفقیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار عنوان کرد و گفت: این دانشگاه به‌عنوان دومین واحد در سطح منطقه موفق شد در سال 86، پذیرش دانشجو در مقطع دکترا داشته باشد.

رئیس واحد سبزوار با بیان اینکه این دانشگاه تاکنون بیش از 35 هزار فارغ‌التحصیل داشته است، گفت: بالغ بر 65 هزار مترمربع فضای آموزشی و رفاهی در اختیار دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار قرار دارد.

سعیدی‌اصل با تشکر از همکاری نزدیک و خوب معاون استاندار و فرماندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، امام‌جمعه و سایر مسئولان شهرستان با دانشگاه، ابراز امیدواری کرد این روند رشد و بالندگی با تلاش اعضاء هیأت‌علمی و پرسنل زحمتکش دانشگاه، ادامه یابد.

وی با بیان گوشه‌ای از برنامه‌های خود در دوران جدید تصدی ریاست واحد سبزوار گفت: با توجه به تأکیدات ریاست عالیهٔ دانشگاه آزاد اسلامی، قصد داریم موضوعات اساسی و مهمی همچون توسعهٔ فرهنگی، توسعهٔ تحصیلات تکمیلی، توسعهٔ اقتصاد دانش‌بنیان، صرفه‌جویی و به‌حداقل رساندن هزینه‌های دانشگاه و جذب استادان مورد نیاز و بحث کیفی‌سازی را در دستور کار قرار دهیم.

رئیس واحد سبزوار با بیان اینکه امروز دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین دانشگاه‌های حضوری در سطح جهان مطرح است گفت: امیدواریم این دانشگاه در آینده‌ای نزدیک به‌عنوان یکی از باکیفیت‌ترین دانشگاه‌های جهان نیز مطرح شود.

سعیدی‌اصل با تشکر از زحمات و تلاش‌های دکتر محمود غفوری‌نژاد؛ رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار، ابراز امیدواری کرد با تعامل مسئولان شهرستان و همکاری استادان و کارکنان، در راستای تحقق اهداف عالیهٔ دانشگاه گام برداریم.

مراسم تودیع و معارفهٔ رؤسای پیشین و جدید دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار با حضور جمعی از مسئولان استان و شهرستان در سالن همایش‌های شهید عباسپور این دانشگاه برگزار شد.

منبع: آنا (خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی)

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

دانشگاه آزاد بسیاری از مشکلات در بخش آموزش عالی را حل کرد

نظرت را بنویس
comments

اره یه بسیار بزرگ در سطح کشور با بی کیفیت ترین سطح اموزش و اساتید
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما