رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی:

بررسی لایحه خروج از رکود در دستور کار مجلس قرار گرفت

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی با بیان اینکه تعیین قیمت پایه نفت در بودجه هنوز مشخص نشده است، گفت: بررسی لایحه خروج از رکود در دستور کار مجلس قرار گرفت.

محمدرضا محسنی‌ثانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار با بیان اینکه مجلس در حال بررسی تعیین پایه قیمت نفت در بودجه است، اظهار داشت: این مسئله توسط کمیسیون تلفیق در حال بررسی است که به زودی نتیجه آن مشخص می‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی با اشاره به اینکه لایحه خروج از رکود در دستور کار مجلس قرار گرفته است، تصریح کرد: در حال حاضر لایحه خروج از رکود و طرحی که در این زمینه به مجلس ارائه شده بود در هم آمیخته شده و مجلس در حال بررسی آن است.

وی گفت: متاسفانه موانع زیادی سبب بروز رکود اقتصادی کشور شده و تلاش مجلس و دولت برطرف کردن این موانع است که در لایحه خروج از رکود توجه جدی به این موضوع شده است.

محسنی‌ثانی با بیان اینکه در لایحه خروج از رکود مسائل مختلف اقتصادی از جمله مباحث مالی، کوتاه شدن فرآیند گمرک، صدور مجوزها و در راستای کمک به تولید و کارآفرینی توجه جدی شده است، ادامه داد: امیدواریم با تصویب و اجرایی شدن این لایحه چرخ اقتصاد و تولید به گردش درآید و گام‌های مهمی در حوزه ایجاد اشتغال، رفع موانع اقتصادی و توسعه صورت گیرد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این لایحه دارای بیش از 20 ماده است، گفت: در حال حاضر 6 ماده این لایحه به تصویب رسیده که در هفته‌های آینده مواد باقی‌مانده نیز بررسی و سپس به تصویب می‌رسد.

وی عنوان کرد: تلاش مجلس این است که این لایحه را هرچه سریع‌تر مورد بررسی قرار دهد تا با اجرای آن توسط دولت به رونق اقتصادی کشور کمک شود.

منبع: خبرگزاری فارس

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

نمایندگان باید بکوشند تا اقتصاد خراسان را از کشور مستقل کنند

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما