رئیس دانشگاه حکیم سبزواری:

برای برگزاری کنگره بین المللی سربداران زمان کافی وجود دارد

دبیرکنگره بین المللی سربداران گفت: برای برگزاری کنگره بین المللی سربداران و تهیه مقالات علمی و پژوهشی در این رابطه فرصت کافی وجود دارد.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، دکتر جواد حدادنیا صبح دوشنبه در اولین نشست مطبوعاتی این کنگره با اصحاب رسانه دیار سربداران در پاسخ به این سئوال برخی خبرنگاران که اگر قرار باشد کنگره بین المللی سربداران در خرداد 94 برگزار شود، زمان کافی برای انجام پژوهش های علمی و تنظیم مقالات وجود ندارد، گفت: روال معمول در برگزاری کنگره های علمی اطلاع رسانی از 4 یا 5 ماه قبل از موعد مقرر است و بنا براین هم اکنون که حدود 5 ماه تا خرداد 94 باقی است، هنوز زمان کافی برای اطلاع رسانی و ارسال پوسترهای همایش علمی سربداران وجود دارد.

وی افزود: سایت های فراخوان مقالات باید 4 یا 5 ماه قبل از برگزاری همایش های علمی فعال شوند و شرایط را برای داوطلبان شرح دهند و از همین رو وبسایت علمی کنگره سربداران از شنبه آینده با سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی رونمایی خواهد شد.

حدادنیا یادآوری کرد: وبسایت اصلی کنگره سربداران نیز از ابتدای دی ماه جاری راه اندازی شده و مطالب لازم روی آن درج شده است.

رئیس دومین دانشگاه ملی شمال شرق کشور، در این نشست همچنین به سئوالات دیگری از جمله بودجه مورد نیاز کنگره بین المللی سربداران و محل تأمین اعتبارات، نقش مهم خبرنگاران و اصحاب رسانه سبزوار در معرفی گسترده این قیام و اطلاع رسانی مناسب درباره کنگره، برنامه های مهمی که برای هرچه بهتر برگزار کردن این کنگره  در ستاد اجرایی دنبال می شود، انجام پژوهش های علمی درباره تاریخ دقیق هفتصدمین سالگرد قیام سربداران، برگزاری دو سالانه کنگره سربداران و ... اطلاعاتی ارائه داد که اسرارنامه در روزهای آینده به تناوب به انتشار این اظهارات می پردازد.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

مشکل خاصی در تأمین اعتبارات کنگره بین المللی سربداران وجود ندارد

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما