اطلاعیه مهم انجمن صنفی خبرنگاران سبزوار

 انجمن صنفی خبرنگاران سبزوار با صدور اطلاعیه ای ضمن درخواست از تمامی اعضا و متقاضیان عضویت در انجمن صنفی برای تکمیل مدارک، شرایط اعتراض به نوع عضویت ها را اعلام کرد.

 

باسمه تعالی


 اطلاعیه ۹۳-۱ انجمن صنفی خبرنگاران سبزوار
 
با سلام
 
احتراما با صلوات بر محمد و آل محمد از کلیه همکاران محترم عضو انجمن صنفی خبرنگاران سبزوار و نیز سایر فعالان رسانه ای غرب خراسان رضوی که تمایل دارند به عضویت این انجمن در آیند خواهشمند است، در اسرع وقت به منظور تکمیل پرونده ، صدور کارت عضویت معتبر جدید و ایجاد بایگانی دیجیتال انجمن موارد خواسته شده ذیل را به انجمن صنفی ارسال نمایند.
 
۱-    تصویر پرسنلی ۳*۴ یک قطعه
 
۲-    اسکن تصویر پرسنلی
 
۳-    تصویر صفحه اول شناسنامه و در صورت داشتن توضیحات اسکن صفحه توضیحات
 
۴-    تصویر کارت ملی
 
۵-    درخواست کتبی عضویت
 
۶-     تصویر کارت خبرنگاری، مدرک یا اصل معرفی نامه معتبر از یکی از خبرگزاری ها ، مراکز صدا و سیما، نشریات دارای مجوز قانونی انتشار یا رسانه های مجازی و اینترنتی و نشریات الکترونیک
 
۷-     فرم مشخصات تکمیل شده کتبی و دیجیتال
 
۸-    رزومه فعالیت های رسانه ای کتبی و دیجیتال
 
توضیحات
 
کارت های جدید بعد از تصویب اصلاحات اساسنامه صادر می شود.
 
هزینه صدور کارت از اعضا دریافت می شود.
 
کارت های قبلی انجمن تا زمان صدور کارت جدید معتبر است و اعضایی که قبلا برای آنها کارت صادر شده است فقط در ازای تحویل کارت قدیمی کارت جدید را دریافت می کنند.
 
اعضا و متقاضیان محترم می توانند مدارک خود را به نحوی که در پیوست آمده است ارسال نمایند.
 
انجمن صنفی خبرنگاران سبزوار
 
نحوه ارسال مدارک
 
همکاران محترم ابتدا نسبت به ارسال مدارک خود به صورت دیجیتال از طریق لینک زیر اقدام نمایند.
 
فرم مشخصات و ثبت تقاضای متقاضیان عضویت و تکمیل مدارک اعضای انجمن صنفی خبرنگاران سبزوار
 
فرم های دیجیتال در آدرس فوق از ساعت ۸ صبح روز شنبه ۱۳دی ۹۳ فعال می شود.
 
پس از اعلام وصول مدارک که به صورت پیامکی به اطلاع شما خواهد رسید طی تماس با نماینده هیئت مدیره انجمن به منظور امضای فرم مشخصات و رزومه فعالیت های رسانه ای  و همچنین تحویل یک قطعه تصویر پرسنلی ۳*۴، درخواست کتبی عضویت و اصل معرفی نامه معتبر از یکی از خبرگزاری ها ، مراکز صدا و سیما، نشریات دارای مجوز قانونی انتشار یا رسانه های مجازی و اینترنتی و نشریات الکترونیک اقدامات لازم را به عمل آورید.
 
تذکر: اعضایی که طی یک ماه گذشته فرم درخواست عضویت را امضا کرده اند نیاز نیست این فرم را مجددا تحویل نمایند.
 
دانلود فرم درخواست عضویت انجمن pdf
 
دانلود فرم درخواست عضویت انجمن word
 
دقت داشته باشید که در تنظیم رزومه فعالیت های رسانه ای مدت زمان فعالیت در هر رسانه، تاریخ دقیق یا تقریبی شروع همکاری با هر رسانه، نوع رسانه و مسئولیت ها یا نوع فعالیتی را که در رسانه های مختلف داشته اید را بیان کنید.
 
با توجه به تاثیر گذاری گواهی نامه های آموزشی در رتبه بندی های بعدی ؛همکاران که گواهی نامه های آموزشی یا مدارکی مبنی بر گذراندن دوره های آموزشی خبرنگاری یا عکاسی خبری دارند،تصویر آن را ارسال نمایند.
 
از آنجا که تلاش شده لیست اعضای انجمن صنفی خبرنگاران به دست تمامی پنجاه عضو انجمن برسد لذا همه همکاران از عادی یا رسمی بودن عضویت خود در انجمن مطلع هستند اما از آنجا که ممکن است برخی از اعضا به هر دلیل به نوع عضویت خود اعتراض داشته باشند لذا این افراد می توانند متن اعتراض خود را به صورت کتبی و همراه با مستندات قابل بررسی از طریق نماینده هیئت مدیره به هیئت مدیره انجمن صنفی تقدیم نمایند.
 
نتیجه بررسی اعتراض های رسیده پس از اعلام نظر هیئت مدیره به صورت کتبی به عضو معترض اعلام می شود. در صورتی که عضو به هر دلیل به تصمیم هیئت مدیره در این خصوص معترض بود می تواند اعتراض کتبی خود را خطاب به مجمع عمومی عادی تنظیم و تحویل نماینده هیئت مدیره نماید تا در اولین مجمع عمومی عادی که در سوم بهمن ماه سال جاری برگزار می شود مطرح شود. تصمیم مجمع عمومی در این خصوص قطعی و لازم الاجرا می باشد.
 
آن دسته از فعالان محترم رسانه ای غرب خراسان رضوی که در حال حاضر عضو انجمن نبوده اما علاقه مند به عضویت در انجمن صنفی خبرنگاران هستند نیز می توانند با تکمیل فرم درخواست و ارسال سایر مدارک نسبت به عضویت در انجمن اقدام نمایند.
 
در خواست این دوستان پس از اعلام نظر هیئت مدیره به آنها اعلام می شود.
 
این افراد نیز در صورت عدم پذیرش عضویت از طرف هیئت مدیره به دلیل عدم احراز شرایط عضویت یا اعتراض به نوع عضویت خود می توانند اعتراض کتبی خود خطاب به مجمع عمومی عادی را تحویل نماینده هیئت مدیره نمایند تا در اولین جلسه مجمع عمومی عادی مطرح شود. تصمیم مجمع عمومی در این خصوص لازم الاجرا خواهد بود.
 
با توجه به در پیش بودن انتخابات کلیه اعضا و یا متقاضیان عضویت حداکثر تا تاریخ چهارشنبه ۱۷/دی/۹۳ فرصت دارند نسبت به تقدیم درخواست یا اعتراض خود اقدام نمایند.در غیر این صورت هیچ درخواست و اعتراضی از روز ۱۸دی۹۳ تا ۴بهمن ۹۳ پذیرفته نخواهد شد.
 
تصمیم هیئت مدیره در خصوص تمام درخواست ها و اعتراضات حداکثر تا ۲۳ دی ماه ۹۳ اعلام خواهد شد.و معترضین به تصمیم هیئت مدیره حداکثر تا ۳۰ دی ۹۳ فرصت دارند اعتراض خود را جهت طرح در مجمع به نماینده هیئت مدیره تحویل نمایند.
 
هر کدام از اعضای رسمی یا عادی که حداکثر تا یک هفته قبل از انتخابات نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام نکند از امکان حضور در جلسه مجمع محروم خواهد شد.
 
لیست نهایی اعضای انجمن با قید نوع عضویت آنها در تاریخ ۲۷ دی ۹۳ برای تمای اعضا به صورت پست الکترونیک ارسال می شود.
 
تا اطلاع ثانوی نماینده هیئت مدیره برای پیگیری موارد فوق آقای محمد کیخسروی می باشد.

منبع: رصد

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

آگهی انجمن صنفی خبرنگاران سبزوار برای اعلام نامزدهای عضویت در هیئت مدیره

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما