سی و چهارمین یادواره شهدای هویزه سبزوار با حضور سردار قاآنی برگزار می شود

سی و چهارمین یادواره شهدای هویزه سبزوار برگزار می‌شود

مدیر جهاد کشاورزی سبزوار از برگزاری سی و چهارمین یادواره شهدای هویزه و سی و چهار شهید جهادگر این شهرستان با حضور جانشین فرمانده سپاه قدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، محمدجواد ایزدیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ستاد گرامیداشت یادواره شهدای هویزه از همان سال نخست شهادت این عزیزان در جهاد سازندگی و سپس در جهاد کشاورزی تشکیل شده است، اظهار داشت: این مراسم برای سی و چهارمین سال پیاپی و با پیگیری‌های رزمندگان و ایثارگران جهاد کشاورزی سبزوار برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم با حضور سردارقاآنی جانشین فرمانده سپاه قدس برگزار می‌شود.

ایزدیان یادآور شد: یکی از مزیت‌های یادواره امسال توجه ویژه به شهدای سبزواری است که در عملیات نصر در منطقه هویزه به شهادت رسیدند و برنامه‌هایی که در یادواره اجرا می‌شود در همین رابطه پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه در این یادواره تئاتری با عنوان «شهدای خون» اجرا می‌شود؛ ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از المان جدید شهدای هویزه در حاشیه این مراسم رونمایی می‌شود.

گفتنی است؛ شهیدان حسن فتاحی ثانی، مجید کریمی ثانی، محمد فاضل، مجید مهدوی و سید‌مصطفی مختاری پنج شهید هویزه از شهرستان سبزوار هستند که در عملیات نصر در کنار شهید حسن علم‌الهدی در منطقه هویزه به شهادت رسیدند.

این شهدا در منطقه عملیاتی هویزه و در یادمانی در این منطقه دفن شده‌اند.

منبع: خبرگزاری فارس

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

تئاتر حماسه خون در گرامیداشت شهدای هویزه سبزوار به روی صحنه می رود

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما