عکس یادگاری مسعود پسندیده در کنار دانش آموزانش در یک کلاس درس

مسعود پسندیده عضو جوان شورای شهر از معدود مسئولان سبزواری است که به صورتی علنی در شبکه اجتماعی فیسبوک عضویت یافته و در طول چند سال عضویت خود عکس های مختلفی از خود را در این فضا منتشر کرده است.

به گزارش مجله ا ینترنتی اسرارنامه رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر سبزوار که مسئولیت شغل اصلی وی معلمی است، مدت ها قبل تصویری از حضور خود در یک کلاس درس در روستایی از توابع جغتای را در کنار دانش آموزان خود منتشر کرده است.

انتشار این تصویر در فیسبوک پسندیده متعلق به زمانی است که وی هنوز به عضویت شورای شهر سبزوار در نیامده بوده است.

بسیاری از اعضای شورای شهر سبزوار از اولین دوره تشکیل تا کنون از قشر فرهنگیان بوده اند. در حالی که بعضی دیگر از اقشار نظیر پزشکان، ورزشکاران، زنان، روحانیون و بسیاری دیگر از اقشار سبزواری وجود دارند که شاید تا کنون در هیچ یک از دوره ها نماینده ای در این مجلس محلی غرب خراسان نداشته و یا کمتر حضور داشته اند.

 لذا با این پشتوانه فرهنگی شورای شهر سبزوار، انتظار می رود، این شورا بتواند طرح ها و برنامه هایی را برای شهر به تصویب برساند که هم پاسخگوی نیاز قشر جوان و نوجوان دیار سربداران باشند و هم عمیق و زیرساختی باشند.

در واقع همانطور که معلمان دلسوز و واقعی موفقیت حقیقی خود را نه در نمره ای که، پایان ترم در کارنامه دانش آموزانشان ثبت شود، بلکه در تجلی آموزش های علمی و اخلاقی خود در زندگی آینده شاگردانشان می جویند، در شورای شهری نیز که همواره فرهنگیان از جمله اقشار حاضر در آن بوده اند، انتظار  می رود نگاه بلندمدت و عمیق و فرهنگ محوری به تصمیمات و برنامه ریزی های این مجلس وجود داشته باشد.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

دعوت مسعود پسندیده از مردم سبزوار برای تشکیل ستاد مردمی بزرگداشت شریعتی

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما