در حاشیه بازدید نماینده مردم

محمدرضا محسنی ثانی: برای احداث کارخانه سیمان فرجاد پیگیری های زیادی صورت گرفته است

خبرگزاری فارس:

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی:
ایجاد منطقه ویژه اقتصادی سبزوار تصویب شد

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی از تصویب ایجاد منطقه ویژه اقتصادی سبزوار خبر داد و گفت: احداث این منطقه تحول بزرگی را در راه جذب سرمایه‌گذاران به استان ایجاد می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، محمدرضا محسنی‌ثانی صبح امروز در حاشیه بازدید از کارخانه سیمان فرجاد سبزوار در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این مجموعه ظرفیت اشتغال خوبی را برای شهرستان به صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم کرده است، اظهار داشت: محصول تولیدی این مجموعه صنعتی سیمان سفید است که توسط کارشناسان آلمانی مورد تأیید قرار گرفته و دارای مرغوبیت بسیار بالایی است.

وی با بیان اینکه پیگیری زیادی برای احداث این کارخانه صورت گرفته بود، اضافه کرد: با آغاز خط تولید این مجموعه در آینده نزدیک شاهد تحول مهمی در حوزه اشتغال، صادرات سیمان و توسعه اقتصادی این بخش هستیم.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی با اشاره به تصویب منطقه ویژه اقتصادی سبزوار عنوان کرد: احداث این منطقه تحول بزرگی را در راه جذب سرمایه‌گذاران به استان ایجاد می‌کند و همچنین ایجاد منطقه ویژه اقتصادی سبزوار در منطقه زعفرانیه و در مسیر محور بین‌المللی و سراسری یک گام بزرگ و اقدامی مهم در سال‌های اخیر بود.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی خاصی برای جلب و جذب سرمایه‌گذاران به منطقه ویژه اقتصادی شده است، ادامه داد: در حال حاضر رایزنی‌های خاصی با سرمایه‌گذاران مختلف برای سرمایه‌گذاری در این مجموعه صورت گرفته و تعدادی از این افراد نیز برای سرمایه‌گذاری در این مجموعه اعلام آمادگی کرده‌اند که امیدوارهستیم به زودی شاهد اتفاقات خوبی در این مجموعه باشیم.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی توجه به ایجاد صنایع تبدیلی و صنایع قطعه‌سازی در استان و شهرستان‌هایی مانند سبزوار را یکی از راهکارهای ایجاد اشتغال در استان دانست و گفت: ایران خودروی خراسان یکی از صنایعی است که زمینه‌ ایجاد صنایع قطعه‌سازی در استان را ایجاد می‌کند و شهرستان‌هایی مانند سبزوار که پیشینه‌ای در این کار دارند، می‌توانند با احداث این صنایع قطعه‌سازی زمینه ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی را فراهم کنند.

وی  با بیان اینکه استان خراسان رضوی معدنی بزرگ از انواع سنگ‌های معدنی و ارزشمند است و مسئولان باید نسبت به ایجاد صنایع تبدیلی و توسعه آن در استان تلاش کنند، ادامه داد: اشتغال از مطالبات مهم مردم استان است و بارها این مطالبه مهم به مسئولان استانی و شهرستانی توسط نمایندگان گوشزد شده و انتظار ما به عنوان خادمان مردم تحقق این خواسته است.

منبع: خبرگزاری فارس

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

نخستین محموله صادراتی از ایستگاه راه آهن خوشاب عازم کشور تاجیکستان شد

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما