محمد کریمی تهیه کننده :

درخشش برنامه فوتبال فرهنگی سبزوار در جشنواره ملی رادیو جوانه حاصل یک سال و نیم تلاش

محمد کریمی هنرمند جوان سبزواری که به خاطر تهیه کنندگی برنامه رادیویی «فوتبال فرهنگی» در چهارمین جشنواره رادیو جوانه، موفق به دریافت لوح سپاس شده است، درباره کلیات فعالیت گروه هنری و فنی رادیو سبزوار با اسرارنامه به گفتگویی کوتاه پرداخت.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، کریمی یکشنبه شب دقایقی بعد از پایان مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی رادیو جوانه در گفتگویی تلفنی با خبرنگار اسرارنامه، گفت: جوانان فعال در گروه رادیویی سبزوار از حدود یک سال و نیم قبل فعالیت خود را با اندک امکانات موجود در شهرستان آغاز کرده اند و از آن زمان با جدیت این فعالیت را ادامه داده تا سرانجام در این جشنواره موفق به کسب رتبه ای در سطح ملی شده اند.

وی در ادامه با اشاره به دریافت تندیس جوانه زرین، لوح تقدیر، نشان شبکه جوان و هدیه چهارمین جشنواره جوانه برای نویسندگی برنامه فوتبال فرهنگی توسط علی ششتمدی هنرمند عضو این گروه، گفت، بخشی از برنامه فوتبال فرهنگی نیز به مناسبت کسب این موفقیت روز گذشته از شبکه سراسری رادیو جوان پخش شده است.

کریمی در پایان به نام تمام اعضای گروه رادیویی سبزوار اشاره کرد و گفت: علاوه بر خودش که تهیه کنندگی برنامه فوتبال فرهنگی را برعهده داشته و نیز علاوه بر علی ششتمدی به عنوان نویسنده این برنامه، محمود آهنج به عنوان کارگردان، احسان افچنگی به عنوان گوینده و مرتضی کیقبادی به عنوان صدابردار از عوامل تولید این برنامه بوده اند.

لازم به ذکر است، خبرگزاری تسنیم ساعاتی قبل گزارش کاملی از اختتامیه چهارمین جشنواره رادیو جوان و برگزیدگان این جشنواره ارائه داده است، که اسرارنامه در  ادامه متن کامل این گزارش رامنتشر می کند:

در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره رادیویی جوان و رادیو «جوانه» مهران دوستی که بغض گلویش را گرفته بود، سخنان خود را با گفتن این جمله که از مردم ایران به خاطر دعا‌هایشان تشکر می‌کنم، به پایان رساند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره رادیویی جوان و رادیو «جوانه» با تجلیل از برگزیدگان بخش‌های مختلف با حضوربهنام احمدپورمبارکه مدیرشبکه جوان، مدیران، برنامه سازان و مخاطبان یکشنبه 7دی درسالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد.

در این مراسم بهنام احمدپورمبارکه درسخنانی گفت: یکی از مسائل اصلی در رادیو جوان و سیاست اصلی که در شبکه جوان مورد توجه بوده و آن را پیگیری کردیم، بحث تعامل با مخاطب و همراه شدن با آن‌ها بود.

وی در ادامه افزود: تعامل رادیو با مخاطبان شکل‌های مختلفی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به نامه، پیامک، حضور مخاطبان در برنامه‌ها و استودیو‌ها و همچنین حضور برنامه سازان در میان مردم و مخاطبان اشاره کرد. امروز برنامه سازی از حالت یک طرفه و یک سویه خارج شده و با مشارکت رادیو و تولید پیام توسط مخاطبان، این ارتباط کاملا دو طرفه خواهد بود واین رویداد برای ما نیز رویداد بسیار بزرگی محسوب می‌شود.

مدیرشبکه جوان در ادامه سخنانش با اشاره به حضور تعداد کثیری ازمخاطبان رادیو جوان در چهارمین جشنواره جوانه، افزود: جشنواره امسال در دو بخش شنیداری شامل تولید قطعه موسیقی، آنونس و برنامه سازی رادیویی و بخش غیرشنیداری شامل شعر، داستان، متن ایده برنامه و وبلاگ است. ضمن اینکه بخش محیط زیست و نماز نیز با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری به جشنواره اضافه شد.

مدیر رادیو جوان ادامه داد: به جشنواره امسال هزار و 98 آنونس، 342 قطعه موسیقی، 2 هزار و 592 برنامه رادیویی، هزار و 236 قطعه شعر، هزار و 435 قطعه داستانک، هزار و 263 متن رادیویی و 492 ایده برنامه ارسال شد. در بخش وبلاگ نیز 779 اثر داشتیم و در بخش‌های ویژه نیز 381 اثر در حوزه نماز و 283 اثر در حوزه محیط زیست به دست ما رسید. در ‌‌نهایت نیز 10 هزار و 307 اثر به دبیرخانه رسید که 5 هزار و 305 اثر متعلق به بخش شنیداری و 5 هزار و 2 اثر متعلق به بخش غیرشنیداری بود.

دربخش دیگری ازاین مراسم از «مهران دوستی» گوینده پیشکسوت رادیو ورادیو جوان با اهدای هدایایی و یک تابلو فرش قدردانی شد.

دوستی که چندی پیش مورد عمل جراحی قلب باز قرار گرفت و به تازگی سلامت خود را بازیافته، در سخنانی گفت: از همه بچه‌های رادیو تشکر می‌کنم. ما یک خانواده هستیم و وقتی من دچار بیماری شدم دیدم که خانواده بزرگ من رادیو است.

دوستی که بغض گلویش را گرفته بود، سخنان خود را با گفتن این جمله که از مردم ایران به خاطر دعا‌هایشان تشکر می‌کنم، به پایان رساند.

محمدعلیزاده خواننده مطرح پاپ کشورمان در مراسم به اجرای برنامه پرداخت.

در پایان این مراسم به برگزیدگان بخش‌های مختلف چهارمین جشنواره جوان ورادیو (جوانه) جوائز ولوح تقدیر اهدا شد.

در بخش ویژه از بین 615 اثر رسیده به دبیرخانه، 6 اثر به شرح زیر لایق دریافت جایزه شناخته شدند:

• لوح تقدیر، نشان شبکه جوان و جایزه ویژه هیات داوران در بخش محیط زیست برای برنامه آزبست- صرفا قضاوت با شماست تقدیم می‌شود به جناب آقای مصطفی مسیبی.

• لوح تقدیر، نشان شبکه جوان و جایزه ویژه هیات داوران در بخش محیط زیست برای برنامه نفس‌های عمیق ایران تقدیم می‌شود به سرکار خانم انسیه عطایی روشن.

• لوح تقدیر، نشان شبکه جوان و جایزه ویژه هیات داوران در بخش محیط زیست برای برنامه مهاجران تقدیم می‌شود به سرکار خانم ساناز صادقیه.

• لوح تقدیر، نشان شبکه جوان و جایزه ویژه هیات داوران در بخش نماز برای برنامه اذان تقدیم می‌شود به سرکار خانم زینب فلاحی.

• لوح تقدیر، نشان شبکه جوان و جایزه ویژه هیات داوران در بخش نماز برای برنامه هستی و نیستم تقدیم می‌شود به جناب آقای علیرضا نقده دوز طهرانی‌ها.

• لوح تقدیر، نشان شبکه جوان و جایزه ویژه هیات داوران در بخش نماز برای برنامه خدا بزرگ‌تر است تقدیم می‌شود به سرکار خانم ریحانه بیرامی.

غیرشنیداری:
در بخش متن از بین 1263 اثر رسیده به دبیرخانه، 2 اثر به شرح زیرلایق دریافت جایزه شناخته شدند:

• لوح تقدیر، نشان شبکه جوان و هدیه چهارمین جشنواره جوانه برای متن قصه‌های پدربزرگ تقدیم می‌شود به جناب آقای مصطفی بیان.

•  تندیس جوانه زرین، لوح تقدیر، نشان شبکه جوان و هدیه چهارمین جشنواره جوانه برای متن یادت هست کوچولو بودی من می‌اومدم اینجا؟! تقدیم می‌شود به جناب آقای میثم اکبرپوری.در بخش ایده از بین 492 اثر رسیده به دبیرخانه، 2 اثر به شرح زیرلایق دریافت جایزه شناخته شدند:

• لوح تقدیر، نشان شبکه جوان و هدیه چهارمین جشنواره جوانه برای ایده علم بهتره یا ثروت؟ تقدیم می‌شود به سرکار خانم زینب پرسم.

• تندیس جوانه زرین، لوح تقدیر، نشان شبکه جوان و هدیه چهارمین جشنواره جوانه برای ایده دور همیه ایده بازی تقدیم می‌شود به سرکار خانم زهرا اسدوند.

در بخش شعر از بین 1236 اثر رسیده به دبیرخانه، 2 اثر به شرح زیرلایق دریافت جایزه شناخته شدند:

• لوح تقدیر، نشان شبکه جوان و هدیه چهارمین جشنواره جوانه برای شعر رباعیات تقدیم می‌شود به جناب آقای علیرضا قنبری.

• تندیس جوانه زرین، لوح تقدیر، نشان شبکه جوان و هدیه چهارمین جشنواره جوانه برای شعر کوتاه تقدیم می‌شود به جناب آقای آریا معصومی.

در بخش داستانک از بین 1925 اثر رسیده به دبیرخانه، 2 اثر به شرح زیرلایق دریافت جایزه شناخته شدند:

• لوح تقدیر، نشان شبکه جوان و هدیه چهارمین جشنواره جوانه برای داستانک این خواب واقعی است تقدیم می‌شود به جناب آقای صباح سلطانی.

• تندیس جوانه زرین، لوح تقدیر، نشان شبکه جوان و هدیه چهارمین جشنواره جوانه برای داستانک چادر نماز مادر تقدیم می‌شود به سرکار خانم ندا عبدی.

در بخش وبلاگ از بین 779 اثر رسیده به دبیرخانه، 3 اثر به شرح زیرلایق دریافت جایزه شناخته شدند:

• لوح تقدیر، نشان شبکه جوان و هدیه چهارمین جشنواره جوانه برای وبلاگ ترانه جوانی تقدیم می‌شود به سرکار خانم هانیه شالباف.

• لوح تقدیر، نشان شبکه جوان و هدیه چهارمین جشنواره جوانه برای وبلاگ جوان و جوانه تقدیم می‌شود به جناب آقای سعید غزنوی.

• تندیس جوانه زرین، لوح تقدیر، نشان شبکه جوان و هدیه چهارمین جشنواره جوانه برای وبلاگ موج جوانی تقدیم می‌شود به جناب آقای احمد دهقان.

در بخش موسیقی از بین 342 اثر رسیده به دبیرخانه، 5 اثر به شرح زیر لایق دریافت جایزه شناخته شدند

• لوح تقدیر، نشان شبکه جوان و هدیه چهارمین جشنواره جوانه برای خوانندگی اثر حوای من تقدیم می‌شود به جناب آقای امیرپارسای مجد.

• تندیس جوانه زرین، لوح تقدیر، نشان شبکه جوان و هدیه چهارمین جشنواره جوانه برای خوانندگی اثر خاک و ریشه تقدیم می‌شود به جناب آقای مهرداد معزی.

• لوح تقدیر، نشان شبکه جوان و هدیه چهارمین جشنواره جوانه برای آهنگسازی اثر صلح تقدیم می‌شود به جناب آقای شروین بختیاری.

• تندیس جوانه زرین، لوح تقدیر، نشان شبکه جوان و هدیه چهارمین جشنواره جوانه برای آهنگسازی اثر آزادی تقدیم می‌شود به جناب آقای اشکان بختیاری.

• تندیس جوانه زرین، لوح تقدیر، نشان شبکه جوان و هدیه چهارمین جشنواره جوانه بهترین اثر موسیقی تقدیم می‌شود به جناب آقای جواد عزیزی برای اثر جوون ایرانی.

در بخش آنونس از بین 1098 اثر رسیده به دبیرخانه، 4 اثر به شرح زیر لایق دریافت جایزه شناخته شدند:

• لوح تقدیر، نشان شبکه جوان و هدیه چهارمین جشنواره جوانه برای گویندگی آنونس سایت شبکه جوان تقدیم می‌شود به سرکار خانم سمیرا فروغی.

• تندیس جوانه زرین، لوح تقدیر، نشان شبکه جوان و هدیه چهارمین جشنواره جوانه برای گویندگی آنونس رادیو جوان به طور مشترک تقدیم می‌شود به جناب آقای محمد زبرجدی ساجد و سرکار خانم انسیه چراغعلی.

• لوح تقدیر، نشان شبکه جوان و هدیه چهارمین جشنواره جوانه برای تهیه کنندگی آنونس جاده تقدیم می‌شود به سرکار خانم سمیرا زارعی.

• تندیس جوانه زرین، لوح تقدیر، نشان شبکه جوان و هدیه چهارمین جشنواره جوانه برای تهیه کنندگی آنونس رادیو جوان تقدیم می‌شود به سرکار خانم زهرا جسمانی.

در بخش برنامه سازی از بین 2592 اثر رسیده به دبیرخانه، 8 اثر به شرح زیر لایق دریافت جایزه شناخته شدند

• لوح تقدیر، نشان شبکه جوان و هدیه چهارمین جشنواره جوانه برای گویندگی برنامه تسبیح تقدیم می‌شود به جناب آقای نوید امینی.

• تندیس جوانه زرین، لوح تقدیر، نشان شبکه جوان و هدیه چهارمین جشنواره جوانه برای گویندگی برنامه فاتحان به طور مشترک تقدیم می‌شود به آقایان علی اعتمادی و میلاد فتوحی.

• لوح تقدیر، نشان شبکه جوان و هدیه چهارمین جشنواره جوانه برای نویسندگی برنامه دریچه‌ای برای ماندن تقدیم می‌شود به سرکار خانم الهه السادات امیرشاه کرمی.

• تندیس جوانه زرین، لوح تقدیر، نشان شبکه جوان و هدیه چهارمین جشنواره جوانه برای نویسندگی برنامه فوتبال فرهنگی تقدیم می‌شود به جناب آقای علی شِشتَمِدی.

• تندیس جوانه زرین، لوح تقدیر، نشان شبکه جوان و هدیه چهارمین جشنواره جوانه برای گزارشگری برنامه فرهنگ تبلیغات و کارآفرینی تقدیم می‌شود به سرکار خانم ریحانه بهمن آبادی.

• لوح تقدیر، نشان شبکه جوان و هدیه چهارمین جشنواره جوانه برای تهیه کنندگی برنامه منو ببخش تقدیم می‌شود به جناب آقای حسین طاهری.

• تندیس جوانه زرین، لوح تقدیر، نشان شبکه جوان و هدیه چهارمین جشنواره جوانه برای تهیه کنندگی برنامه تب زیبایی تقدیم می‌شود به جناب آقای علی محمد انوشی.

• تندیس جوانه زرین، لوح تقدیر، نشان شبکه جوان و هدیه چهارمین جشنواره جوانه برای تولید بهترین برنامه تقدیم می‌شود به جناب آقای سهیل یوسفی برای برنامه رادیو نیمکت.

در بخش طنز از بین 609 اثر رسیده به دبیرخانه، 6 اثر به شرح زیر لایق دریافت جایزه شناخته شدند

• تندیس جوانه زرین، لوح تقدیر، نشان شبکه جوان و هدیه چهارمین جشنواره جوانه برای گویندگی برنامه طنز من آشغال هستم تقدیم می‌شود به جناب آقای حسین سیری.

• لوح تقدیر، نشان شبکه جوان و هدیه چهارمین جشنواره جوانه برای نویسندگی برنامه طنز پیشنهاد شغل تقدیم می‌شود به سرکار خانم مژگان نیک طبع.

• تندیس جوانه زرین، لوح تقدیر، نشان شبکه جوان و هدیه چهارمین جشنواره جوانه برای نویسندگی برنامه طنز اخبار چهارده چهل و هشت تقدیم می‌شود به جناب آقای سعید غیاثی پیمان.

• لوح تقدیر، نشان شبکه جوان و هدیه چهارمین جشنواره جوانه برای تهیه کنندگی برنامه طنز ثبت برای همیشه تقدیم می‌شود به سرکار خانم زینب محمودی.

• تندیس جوانه زرین، لوح تقدیر، نشان شبکه جوان و هدیه چهارمین جشنواره جوانه برای تهیه کنندگی برنامه طنز من آشغال هستم به طور مشترک تقدیم می‌شود به جناب آقای مهدی آذری و سرکار خانم معصومه همتی.

• تندیس جوانه زرین، لوح تقدیر، نشان شبکه جوان و هدیه چهارمین جشنواره جوانه برای تولید بهترین برنامه طنز تقدیم می‌شود به جناب آقای حمید رضا کاشی برای برنامه نمایش ننه گوهر.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

علی ششتمدی برنده تندیس زرین جشنواره ملی رادیو جوانه شد

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما