بانک توسعه صادرات ایران تحت مدیریت یک سبزواری

حمایت از توسعه صادرات به کشورهای همسایه، توسعه الکترونیک فعالیت‌ها، تقویت ارتباط بانک با بازار سرمایه و توسعه ابزارهای تامین مالی صادرات از اولویت‌های مدیرعامل جدید بانک توسعه صادرات است.
به گزارش روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، علی صالح‌آبادی گفت : این بانک تامین‌مالی صدور نرم‌افزار، خدمات فنی و مهندسی و محصولات دانش‌بنیان را بیشتر مورد توجه قرار می‌دهد.
مدیرعامل جدید بانک توسعه صادرات ایران با اشاره به بحران های مالی، تحریم ها و سایر فراز و نشیب ها در بازار سرمایه و ضرورت عبور از این شرایط سخت، گفت: بانک توسعه صادرات هم ماموریتی جز کمک به توسعه صادرات غیرنفتی ندارد، هرچند تمرکز این بانک تامین منابع مالی مورد نیاز در بخش صادرات غیرنفتی است.
آقای صالح آبادی در این آیین با اشاره به فلسفه تاسیس بانک توسعه صادرات و تخصصی بودن بانک اظهار داشت : حمایت از توسعه صادرات به کشورهای مختلف به ویژه همسایگان، توجه به برقراری روابط بانکی برغم تحریم های موجود، احترام به ضوابط بانک مرکزی، اصلاح فرآیندهای بانک و توسعه سرمایه انسانی متخصص و تحصیلکرده از موارد قابل توجه در فعالیت آینده این بانک خواهد بود.
مدیر عامل جدید بانک توسعه صادرات در ادامه با بیان این که تمرکز اصلی بانک توسعه صادرات به تامین منابع مالی برای صادرات غیر نفتی است ، افزود: این بانک علاوه بر کالا به صدور خدمات فنی و مهندسی تمرکز دارد و در بانک توسعه صادرات به جای توسعه فیزیکی توسعه الکترونیکی مدنظر قرار خواهد گرفت و تقویت ارتباط بانک با بازار سرمایه توسعه ابزارها و صادرات به کشورهای مختلف از برنامه‌های پیش رو خواهد بود.
مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در بازار سرمایه، در خصوص ارتباط بین بانک و بازار سرمایه نیز گفت: ارتباط بین بانک و بازار سرمایه باید افزایش پیدا کند تا از این طریق بتوان شاهد رونق در بازار سرمایه باشیم.
مدیرعامل جدید بانک توسعه صادرات ایران در پایان سخنانش، ضمن تشکر از زحمات آقای وکیلی در طول تصدی مدیریت در بانک توسعه صادرات ایران گفت: ایشان بنیان‌های خوبی را برای فعالیت‌های بانک پایه‌گذاری کرد.

منبع: واحد مرکزی خبر

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما