صدای ملت در سبزوار منتشر می شود / فعالیت جدید جواد دباغی مقدم در عرصه مطبوعاتی دیار سربداران

جواددباغی مقدم که اخیرا مدت کوتاهی با نشریات ندای کویر و خورشید کویر، همکاری کرد، این بار قرار است با روزنامه صدای ملت به دکه های روزنامه فروشی سبزوار بازگردد.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، این خبرنگار سبزواری  که در مدت حدوداً دو ساله حضورش در سبزوار همواره حاشیه های زیادی پیرامون فعالیت رسانه ای او وجودداشته است، خبر انتشار ویژه نامه سبزوار از روزنامه صدای ملت را با ادبیاتی تند که با نوعی دلخوری از شماری از اصحاب رسانه سبزوار توام شده، در فیسبوک خود منتشر کرده است.

او که اخیرا کانون خبرنگاران و عکاسان سبزوارنوین را نیز راه انداخته است، از تجربه حضورش در نشریات ندای کویر و خورشید کویر با عنوان یک موفقیت یاد کرده است.

اما به نظر می رسد از آنجایی که همکاری دباغی مقدم با ندای کویر و خورشید کویر مدت بسیار کوتاهی دوام یافت، نمی توان ارزیابی خاصی از موفقیت و یا شکست این روزنامه نگار با تجربه در نشریات مذکور ارائه داد.

چرا که یکی از شرط های موفق بودن یک رسانه و مدیران آن، ادامه یافتن در طول زمان و تبدیل شدن به یک برند شناخته شده در میان جامعه مخاطبان است که انتشار تنها یک شماره از نشریه ندای کویر و دو شماره از نشریه خورشید کویر با حضور دباغی مقدم، آنقدر زیاد نبود که این فرصت را در اختیار او گذاشته باشد.

با این حال هرچندهنوز اولین ویژه نامه سبزوار، روزنامه صدای ملت در میان مردم توزیع نشده است که بتوان درباره آن قضاوت کرد، اما عزم و جدیت دباغی مقدم در ادامه فعالیتش در عرصه نشریات کاغذی سبزوار ستودنی است و باید امیدوار بود این بار وی بتواند مدت طولانی  تری به چاپ صدای ملت برای سبزوار بپردازد و همانطور که در فضای سایبری از سایت های متعدد و خوبی برای انتشار اخبار و تحلیل های مربوط به سبزوار برخوردار هستیم، در حوزه نشریات کاغذی نیز، ضعف چندین ساله سبزوار سرانجام مرتفع  گردد.

گفتنی است دباغی مقدم در متن تندی که در فیسبوک خود درباره انتشار نشریه صدای ملت در سبزوار نوشته ، مدعی شده است که هیچ نیت و انگیزه سیاسی ندارد و به صورتی کاملا مستقل وارد این میدان شده است. با این حال وی در گفتگوهایی که در بعضی شبکه های اجتماعی نظیر گروه های وایبری انجام داده ، چنین عنوان کرده است ، که می خواهد در صدای ملت روشی کاملا انتقادی و بدون تعارف را در پیش بگیرد و به افشاگری هایی علیه عملکرد ضعیف و یا خلاف قانون برخی مسئولان سبزوار بپردازد.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

وقتی فیل روزنامه نگار سبزواری یاد هندوستان می کند! 

نظرت را بنویس
comments

سید ابوالفضل دولت آبادی

پیشنهادی برای شهرداری سبزوار در ارتباط با بلوک 8، 9 و 10 توحید شهرrnrnبا سلام وعرض ادب فراوان شهردار محترم سبزوار زمینهای بلوک 8-9-10توحید شهر را درسال 84مزایده شهرداری به مردم بوده است اگر میخواهید منطقه خود به خود آباد وهم درآمد شهرداری بالابرود وهم تمرکز زدایی شود کافیست خیابانهای اصلی این محله ها را آسفالت کنید.rnrnخودتان را به جای مردم بگذارید در سال 84 پس اندازهای اندک خود را برای خرید این زمیها دادند به امید خانه دار شدن آیا این انصاف است همه امکانات هم در آن منطقه وجود دارد ختی جدول کشی هم شده استrnrn2-زمینهای زیر بیماستان واسعی (نیزوی انتظامی) نیز 15سال است به امان خدا رفته وقتی این زمینها را خود شهرداری نقشه وکوچه خیانهایش را تایید کرده ومقدار 50درصد را گرفته برای پارک وکوچه خیابان چرا حداقل امکانات را نمی آورد تا خود مردم با هزینه خودشان آبادانی را بیاورند هم درآمد شهرداری زیتد میشود هم باعث آبادانی و هم باعث تمرکزدایی میشودrnrnلطفا گزارش بگیرید واز مسولین بخواهید

سوسیالیسم

با سلام. به نظر من هر کاری که برای پیشرفت شهرمون انجام بشه بسیار عالی و خوب هست مخصوصا در زمینه چاپ و نشر یک روزنامه حالا هر شخصی که باشن بسیار قابل احترام هست .یک روزنامه و مطالبش نمیتونه صد در صد سلیقه یک فرد باشه البته هم میشه در یک صفحه از مسئولی تعریف کرد و هم تمجید و انتقاد .اما کار تحریر و اطلاع رسانی باید دقیق و درست باشه نباید اجازه داد خصومت اشخاص در متن خبر دخل و تصرف داشته باشه.در سخن اخر باید بگم روزنامه ها رو احزاب و افراد خاصی صفحه بندی میکنن البته طبق منش و جریان و خط سیاسی که دارن .برای نمونه میتوان به روزنامه کیهان از یک نظر و روزنامه شرق از نظر دیگه اشاره داشت .اما در وهله اول و برای شروع بهتر است بیطرف باقی ماند و معتدل و راستگو.به امید نشر هرچه بیشتر اینگونه کارهای فرهنگی برای شهرمان . با سپاس

دوستدار جواد

سلام جواد جان جدیدا شدی زبل خان جواد اینجا جواد انجا جواد همه جا

یک شهروند

سلام خدمت شما و آقای دباغی مقدم نشریه صدای ملیت به رویت مردم سبزوار رسید. اما باید چند نکته را مورد توجه قرارداد. 1- متاسفم که دوستان خبرنگار فکر می کنند هر مطلب تندی را می نویسند می تواند جذاب باشد که مردم فهیم و آگاه نسبت به این مطالب بی اهمیت هستند ( سرمقاله ) 2- متاسفانه غرض ورزی و حق دادن رای در مطالب دوست عزیز آقای دباغی فراوان است که جبهه ایشان را بر علیه شهر به نمایش می گذارد. 3- اخبار منتشره توسط ایشان تاریخ مصرفش گذشته و خبر های سوخته را به خورد شهروندانی مثل بنده می دهند. 4- امید واریم صدای ملت ایشان واقعا صدای ملت بوده نه صدای جواد دباغی مقدم در سایه آن 5- در نهایت متاسفم که آقای دباغی مقدم عادت به نشر یک نسخه ای عادت کرده که امید وارم با تغییر در دیدگاه بتوانند حداقل تا عید ادامه یابد .

حسین خسروجردی

چواد عزیز تو بزرگی و در آینۀ کوچک ننمایی دوستد ارت : حسین خسروجردی

جواد دباغی مقدم

درود بر استاد خسروجردی عادت ندارم جواب به کسی بدهم! اما اگر نقد حرفه ای باشد! وظیفه دارم پاسخ بدهم! اسرارنامه را فضایی فرهنگی تر و شبیه تر به گفتمان فرهنگی می دانم برای همین ابتدا از اطلاع رسانی اسرارنامه سپاس خود را ابلاغ می کنم و هم آماده هستم در هر مناظره ای برای صرفا کار خبری در سبزوار شرکت کنم. جناب آقای خسروجردی عزیز! نکته مثبت کار من (از منظر خودم) این است که با هرکسی قبلا کار کرده باشم و یا به نوعی همکاری حرفه ای داشته باشم، هنوز هم افتخار می کنم که دوست هستیم. پس جای هیچ نگرانی نیست. ضعف حرفه ای خبر و اطلاع رسانی در سبزوار مربوط می شود به نهادهای مرتبط به خبر و نه دوستان فعال در این حوزه! چون نظارت دقیق و دلسوزانه ای وجود نداشته است، بسیاری از دوستان درجا زده اند! که البته طبیعی است، چون فضای رقابت سازنده وجود نداشته است. درود بر همه شما دوستان پاک نهاد

رفیق و حامی جناب آقای دباغی کامنت ها رو بذار من متاسفم که سایت خوبی مـثل اسرار نامه چرا باید از آدمی که سجود و فرصت طلب هست حمایت بکنه کسی که نمیتونه با هیچ کسی بسازه و همش تو نشریه هایی که بود خبر کذب و دروغ میزد من حاضرم به خاطر اینکه بهتون ثابت بشه با دلیل باهاتون حرف بزنم : آخرین شماره ایی که این رفیق شما با خورشید کویر کار کرد اعمال نظر شخصی کرده بود و به هیچ وجه نظرات مدیر مسول نشریه رو رعایت نکرده بود شما میتونید با آقای خالصی به عنوان مدیر مسول این نشریه صحبتی داشته باشید تا به شخصیت این آدم پی ببرید و چشماتونو یکم بیشتر باز بکنید ویا میتونید با آقای مهرنیا صحبتی داشته باشید و پای درد و دل ایشون بشینید آقای مهرنیا هم که از دوستان شما هستند بازم ممنونم از سایت به این خوبی که شما دارید.

ممنونم اسرار نامه من کل واقعیت رو گفتم شما به عنوان تحلیل گر مسائل میتونید برید تحقیق و پر و جو بکنید " یا شما واقعا نمیدونید یا مثل کبک سرتونو زیر برف کردین و دارین حمایت میکنید " خوب آخه کبکم گاهی اوقات سرشو از زیر برف در میاره " عزیزم من چشماتونو باز بکنید " بازم ممنون ................................... .
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما