رتبه بندی سایت های سبزوار بر اساس وبسایت alexa در هفته اول دی 93

مجله اینترنتی اسرارنامه در چند هفته اخیر بر طبق رسالت تحلیلی خود رتبه بندی وبسایت های خبری و تحلیلی شهرستان سبزوار را بر اساس وبسایت معتبر الکسا مد نظر قرار داده است.

برهمین مبنا، در چهارمین روز از دی ماه 93 بین ساعت 18 الی 19 بعد از ظهر رتبه بندی وبسایت های خبری و تحلیلی سبزوار طبق اطلاعات الکسا، چندان تغییر محسوسی نیافته است و تقریبا جایگاه هفته های قبل برای اکثر رسانه های محلی سبزوار حفظ شده است.

تنها تغییراتی که شاید بتوان آن ها را محل توجه قرار داد، بازگشت اسرارنامه از رتبه دوم جدول رتبه بندی های الکسا به رتبه سوم و ارتقاء مجدد سبزوارنیوز به جایگاه دوم این رتبه بندی ها است. هرچند فاصله رتبه دو سایت سبزوارنیوز و اسرارنامه در ایران بسیار اندک و است و رقابت شدیدی در رتبه داخل ایران بین این دو وبسایت محلی مشاهده می شود.

همچنین سایت های کف جدول رتبه بندی که اکثرا رسانه های تازه تاسیس محلی هستند و طبیعتا نمی توان از آن ها انتظار رقابت با سایت های دارای چند سال سابقه نظیر سبزوارنیوز، سلام سربدار ، اسرارنامه و ... را داشت، در یک هفته گذشته هرچند همچنان در همان کف جدول باقی مانده اند، اما یک واقعیت امیدوار کننده درباره آن ها خودنمایی می کند و آن عبارت است از شیب سریعی که این سایت ها در بهبود رتبه شان در ایران و جهان نسبت به هفته گذشته پیدا کرده اند.

به طوری که در پنجشنبه 27 آذر 93 آخرین رتبه سایت های محلی سبزوار در ایران 1029092 بود که این هفته آخرین رتبه به زیر صدهزار رسیده و عدد 88586 را نشان می دهد.

اما ارتقا رتبه سایت های محلی سبزوار در یک هفته گذشته در رتبه جهانی بیشتر از رتبه داخل ایران بوده است به گونه که در پنجشنبه 27 آذر آخرین رتبه سایت های محلی سبزوار در جهان 99027223  بوده که این هفته ، آخرین رتبه با چند میلیون کاهش به 6121032 رسیده است.

شما گرامیان هم اکنون می توانید برای مشاهده وضعیت آمار سایت های سبزوار در پنجشنبه 27 آذر 93 روی اینجا کلیک کنید.

 

لازم به توضیح است رتبه بندی های alexa به صورت روزانه و بر اساس میزان بازدید سایت های مختلف، تغییر می کند. اما معمولا محدوده کلی رتبه سایت ها در یک مدت کوتاه چندان دستخوش تغییر نمی شود.

برای ورود به سایت alexa هم اکنون روی اینجا کلیک کنید.

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما