دانشجویان سبزواری رتبه سوم استارتاپ ویکند آمل را کسب کردند

 اولین دوره استارتاپ ویکند آمل که با حمایت کانون کارآفرینی ایران و زیر نظر نماینده جهانی آن؛ طی سه روز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت آ… آملی برگزار گردید با معرفی گروه های برتر به پایان رسید.

در این رویداد که در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه (۲۶ -۲۷ و ۲۸ آذر) با حضور بیش از ۸۰ دانشجو برگزار شد، دکتر رضا کرامتی فرد (معاون سازمان گسترش و نوسازی ایران)، دکتر فاضل لاریجانی(رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی آیت ا… آملی) و دکتر داود ثمری( مدیرکل ارتباط صنعت دانشگاه آزاد اسلامی) به عنوان سخنران حضور داشتند.

گروه برگزارکننده استارتاپ ویکند سبزوار ( امید گلباز، امین گلباز، حسام یزدانی نژاد، مجید فرزانه، علی فروتن راد، شایان ایزی، مریم پورصادق، فائزه سلیمیان، شایسته ایزی و محمد اسحاقیان) که با ایده‌ی Dream در این رویداد شرکت داشتند توانستند عنوان سوم را در بین ۱۰ گروه شرکت کننده کسب کنند.

به گفته ی اعضای این گروه، ایده Dream یک بازی و شبیه ساز آنلاین است که براساس رفتارشناسی و شخصیت شناسی کاربر به او کمک می‌کند تا در محیط واقعی (که برای او در محیط بازی فراهم می‌گردد)  قدرت ریسک پذیری و اعتماد به نفس اش را افزایش دهد.

از نکات جالب این مراسم کلیپی بود که گروه سبزوار به عنوان بخشی از ارائه‌ی طرح خود ساخته بودند تا بتوانند ایده خود را به بهترین شکل معرفی کنند. این کلیپ با استقبال فوق‌العاده مربیان و شرکت کنندگان همراه شد.

منبع: سبزواریان

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

استارتاپ ویکند در سبزوار

نظرت را بنویس
comments

امید گلباز

ممنون از دوستان سایت اسرارنامه که همیشه پشت ما هستن........
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما