سبحانی فر

طرح انتقال آب شرب ، احداث درمان بستر و تعریض جاده ششتمد به سبزوار از مهمترین پروژه های بخش ششتمد است

نماینده مردم سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب ، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی گفت: آغاز تعرض محور ششتمد در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومت تبلور یافته است.

مهندس سبحانی فر در نشست خبری انجمن صنفی خبرنگاران سبزوار افزود: مردم ششتمد مدیریت جهادی را به خوبی ترسیم کردند و با تمام توان در جهت تعریض محور ششتمد ـ سبزوار گام برداشتند و ما همه دستگاههای اجرایی را به کمک مردم ششتمد فرستادیم.

وی افزود: تعریض محور سبزوار ـ رودآب و سبزوار ـ ششتمد برای مردم این مناطق شبیه به رؤیا بود که اکنون در حال تحقق یافتن است.

نماینده مردم سبزوار بزرگ در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اکنون که مردم با کمک های مالی خود و ماشین آلات عمرانی درصدد تعریض این محور هستند ما هم قول آسفالت این محور را از مسئولین وزرات راه و شهرسازی گرفته ایم.

سبحانی فر در پاسخ به سئوال خبرنگار آوای دیار فرید در خصوص تعلل در اجرای خط انتقال آب شرب و پروژه درمان بستر نیز گفت: به طور جد پیگیر مسائل آب و فاضلاب سبزوار هستیم و در همین راستا سه ماه قبل لوله مورد نیاز خط انتقال آب شرب ششتمد خریداری شده و تعلل در اجرای این مهم معنی ندارد.

وی افزود: مسئولین شرکت آب و فاضلاب سبزوار بایستی هرچه سریعتر نسبت به انتخاب پیمانکار و آغاز پروژه با توجه به گذشت زمان اقدام نمایند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از محل اعتبارات ماده 180 مبلغ 800میلیون تومان اعتبار برای این موضوع تخصیص یافته و خوشبختانه اعتبارات این ماده قانونی که در اختیار نمایندگان مردم است به طور کامل تخصیص یافته و اکنون تعلل در اجرای پروژه جالب نیست.

سبحانی فر به مراکز درمان بستر شهرهای تابعه سبزوار اشاره کرد و گفت:مبلغ 600میلیون تومان جهت ادامه فعالیت مرکز درمان بستر ششتمد تخصیص یافته که انتظار می رود دانشگاه علوم پزشکی سبزوار هرچه سریعتر فعالیت خود را در این خصوص آغاز نماید.

نماینده مردم سبزوار بزرگ در مجلس شورای اسلامی به پتانسیلهای گردشگری ششتمد اشاره کرد و افزود: بخش خصوصی در حوزه گردشگری باید ورود پیدا کند و آمادگی داریم تا افراد سرمایه گذار را جهت دریافت تسهیلات معرفی نماییم.

منبع: آوای دیار فرید

نظرت را بنویس
comments

مفتح

آقای سبحانی فرصت داره به آخر می رسد دیر بجنبی و فقط شعار بدی راه چمنی جای تو را میگیرها
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما