در هفته چهارم آذر 93

اسرارنامه دومین وبسایت پربازدید سبزوار طبق رتبه بندی الکسا

مجله اینترنتی اسرارنامه طبق جدیدترین رتبه بندی وبسایت الکسا در هفته چهارم آذر 93 به رتبه دوم پربازدیدترین سایت های خبری و تحلیلی سبزوار در ایران دست یافت.
به گزارش  مجله اینترنتی اسرارنامه، جایگاه دوم اسرارنامه در رتبه بندی متعلق به ایران در هفته چهارم آذرماه جاری در حالی به دست آمده است، که رتبه بندی جهانی این مجله همچنان مانند هفته های گذشته در جایگاه سوم جدول قرار دارد.
گفتنی است جایگاه دوم رتبه بندی سایت های پربازدید خبری سبزوار در محدوده ایران و جهان در طول یک سال گذشته معمولا در انحصار وبسایت سبزوارنیوز بوده است و این برای اولین بار است که اسرارنامه در مدت مورد مطالعه جایگاه دوم را در رتبه بندی های داخلی از آن خود می کند.
همچنین برمبنای همین گزارش در پنجشنبه هفته چهارم آذر بین ساعت 9 تا 12 قبل از ظهر که این مقایسه انجام گرفته است، جایگاه تعدادی دیگر از رسانه های سبزوار نیز در رتبه بندی جدید الکسا نسبت به هفته گذشت تغییر پیدا کرده است که شما گرامیان می توانید برای مقایسه نتایج رتبه بندی این هفته با هفته گذشته، هم اکنون روی اینجا کلیک کنید.
 

لازم به توضیح است رتبه بندی های alexa به صورت روزانه و بر اساس میزان بازدید سایت های مختلف، تغییر می کند. اما معمولا محدوده کلی رتبه سایت ها در یک مدت کوتاه چندان دستخوش تغییر نمی شود.

برای ورود به سایت alexa هم اکنون روی اینجا کلیک کنید.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

بررسی رتبه وبسایت های خبری و تحلیلی سبزوار در الکسا (هفته سوم آذر93)

نظرت را بنویس
comments

سبزواری

سلام درودبرشما/ امیدواریم این بررسی هفتگی شماهمواره ادامه پیداکند.تاجایگاه هروب سایتی مشخص شود. موفق وسربلند باشید
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما