در جلسه شورای اداری شهرستان:

فرماندار سبزوار: در حوزه توسعه با تلاش و پیگیری نمایندگان و دستگاه های اجرایی روند خوبی را شاهد هستیم

جلسه شورا ی اداری شهرستان سبزوار برگزار شد
مدیران دستگاه های اجرایی با همت و تلاش زمینه تحقق مطالبات مردم را فراهم کنند
معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت : این وظیفه مدیران دستگاه های اجرایی است که با همت و پیگیری زمینه تحقق خواسته ها و مطالبات مردم را فراهم کنند .  
به گزارش روابط عمومی فرمانداری سبزوار احمد برادران درجلسه  شورای اداری افزود : در مجموع در حوزه توسعه رویکرد مورد انتظار بوده و با تلاش و پیگیری نمایندگان و دستگاه های اجرایی روند خوبی را شاهد هستیم .
 وی با اشاره به اعتبارات متمرکز در اختیار روسای دستگاه ها از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان خواست بهره لازم را با پیگیری در راستای مطالبات مردم از این اعتبارات نیز داشته باشند .
فرماندارویژه سبزوار با اشاره به طرح آمایش استان گفت : طرح آمایش کار بنیادی است که در حال انجام و تصویب است .
برادران افزود : از هفته آینده کارهای عملیاتی این طرح شروع می شود و ما نیز بایستی مطابق با سند استان تنظیم اسناد بین بخشی در شهرستان را داشته باشیم .
فرماندار سبزوار در ادامه با اشاره نشست های کمیته برنامه ریزی و نیز بازدید از پروژه های سطح شهرستان گفت : با پیگیری خوب مدیران دستگاه های اجرایی پیشرفت فیزیکی جزء برای چهار تا پنج پروژه برای بقیه پروژه های شهرستان خوب است .
برادران ، با قدردانی از پیگیری نمایندگان در تخصیص اعتبارات شهرستان نیز گفت :  تخصیص اعتبارات روند خوبی را طی می کند .
وی جلسات شورای اداری را نیز به عنوان کارگاهی آموزشی عنوان کرد و گفت : در هر جلسه از صاحبنظران دانشگاهی در این جلسات دعوت می شود .
رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی نیز در این جلسه گفت: از آنچه در اربعین حسینی در کربلا اتفاق افتاد به عنوان مانور قدرت وحدت مسلمانان نام برد.
 محمدرضا محسنی ثانی در جلسه شورا ی اداری شهرستان سبزوار اظهار داشت: اجتماع میلیونی زائران در کربلا نقطه عطفی در منطقه خواهد بود.
وی ادامه داد: این اجتماع پاسخ محکمی بود به کشور هایی نظیر آمریکا ،  ترکیه و.. که با مترسک دست ساخته خود وهمچنین با  هدف کاهش اسرائیل ستیزی در جوامع اسلامی  سعی در درگیر کردن مسلمان با جنگ های قومی مذهبی بودند.
محسنی حرکت روسای قبایل شیعه وسنی را پیشاپیش کاروان های پیاده زائرین نشان از وحدت و تبعیت از راه و رسم ابا عبدالله دانست.
در ادامه جلسه رمضانعلی سبحانی فر نیز با بیا اینکه آنچه در منطقه اتفاق افتاده نشان از خوی استکباری آمریکا و وابستگان آن است وجز این رفتار ازآنان انتظار نمی رود.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: داعش دست نشانده آمریکا و جایگزین حکومت های سرنگون شده و وابسته به استکبار است.
وی بر وحدت بین مسلمانان تاکید کرد وبیان نمود : باید سعی کنیم این امر هرچه بیشتر بین تمام مسلمانان ایجاد شود.

منبع: پرتال فرمانداری سبزوار

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما