عمره ای که از عمر انسان محسوب نمی شود / گزارشی از عمره دانشجویی امسال در دانشگاه حکیم سبزواری

درکنار روزهای پر تب وتاب زندگی دانشجویی،روزهایی هست که گاهی ممکن است دیگر در زندگی چندین ساله انسان با آن شور وحرارتی که در خود دارد،نصیبت نشود.یکی از این روزهای خاطره انگیزعمره دانشجویی ست.سفری که رها شدن از دنیای مادی و نفس را به همراه دارد.

عباس بابایی مسئول ستادعمره دانشجویی دانشگاه حکیم سبزواری در این خصوص به خبرنگارماگفت:عمره دانشجویی،سفری است به عالم معنا،جایی که همه مخلوق است و خالق،مکانی ماورای زمین.

وی همچنین افزود:طی مراسم قرعه کشی عمره دانشگاهیان در روزهای 17 و 18 آبان ماه به صورت اینترنتی در سراسر کشور، 48دانشجو و7استاد از دانشگاه حکیم سبزواری به عنوان مسافران سرزمین وحی انتخاب شدند.

این کارشناس فرهنگی در خصوص هزینه سفربیان داشت:علیرغم اینکه هزینه‌های عمره را خود دانشجو می‌پردازد، اما جای شکرگزاری است که قشر دانشگاهی و فرهیخته کشور اینچنین شیفته تشرف به سرزمین وحی و مسائل دینی است.

بابایی درخصوص اعزام دانشجویان گفت:متاهلین در فروردین1394ومجردین اوایل اردیبهشت ماه پس از گذراندن کارگاه های آموزشی،صورت خواهدگرفت.

لازم به ذکر است دانشگاه حکیم سبزواری 12سال متوالی این فعالیت معنوی را برگزارنموده است.

منبع: خانه فرهنگ دانشجو

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

تقدیر از دانشجویان برتر دانشگاه حکیم سبزواری به مناسبت 16 آذر

نظرت را بنویس
comments

چرا مسخره می کنید؟ بی ادبا ایشون یکی از کارمندان شریف و بسیار ساعی دانشگاه حکیم هستنداگرم با دیدنشون یاد جنگ میافتید برای اینه که رزمنده و جانباز دوران جنگ هستند

بى بى

خدا حفظت كنه ننه راست گفتى ايشون آدم شريفيه...فقط تو رو خدا ننه حاليش كن جنگ تموم شده طفلكى هنوز با همه سر جنگ داره...پير شى ننه

بی بی

خدا این آقای بابایی رو واسه مادرش نگه داره بخدا هر وقت میبینمشون یاد جنگ میفتم ننه

باکلو

هههههههههههههه واقعا
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما