سمیه سادات شجیعی شهرداری منطقه 3 سبزوار را به جعفر درخشانفر واگذار کرد

در طی احکامی جداگانه دکتر محمد علی طالبی شهردار سبزوار، ابلاغ جدید دو مدیر دیگر شهرداری را امضا کرد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، در احکام ابلاغی جدید آمده است:

جناب آقای جعفر درخشانفر

معاونت محترم اجتماعی و فرهنگی شهرداری سبزوار

سلام علیکم

احتراما سپاس بیکران پروردگار عالمیان را سزاست که توفیق خدمت خالصانه را در فضایی معطر از خون شهیدان در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به نام سال (اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی) مزین گردیده به ما عنایت فرمود.

با عنایت به شایستگی، تعهد و نظر به تجارب و سوابق ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت و پست سازمانی به مدت یک سال به عنوان" سرپرست منطقه 3 شهرداری سبزوار" منصوب می شوید.

امید است با نگاه دقیق و متکی بر روحیه خدمت گزاری و در پرتو مدیریتی صمیمانه، عالمانه همراه با اخلاص همچون گذشته در جهت تحقق اهداف سازمانی و وظایف محوله همه اهتمام و تجربه خویش را بکار گیرید.

از خداوند متعال توفیق روز افزون جنابعالی را در خدمت به آحاد شهروندان فهیم سبزوار خواستارم.

محمد علی طالبی

شهردار سبزوار

 

        **********************************************************************

 

سرکار خانم سمیه سادات شجیعی

سلام علیکم

احتراما، در راستای اجرایی شدن « سند جامع ارتقا کیفی سیما و منظر شهری» مصوب شورای عالی شهرسازی و معماری ایران و با عنایت به شایستگی، تعهد و نظر به تجارب و سوابق ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان « سرپرست واحد سیما و منظر شهری  شهرداری سبزوار» منصوب می شوید تا زیر نظر اینجانب و با سرلوحه قرار دادن راهبرد تفکر و تلاش در انجام امور محوله و سازماندهی تمام امکانات و منابع در اختیار به همراه برنامه ریزی اصولی و هدفمند و تعامل با سایر واحدهای مربوطه جهت انجام وظایفی که بعهده گرفته اید کوشش نمایید، توفیق هر چه بیشتر جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم.

محمد علی طالبی

شهردار سبزوار


منبع: شهرداری سبزوار

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما