18 کیلومتر از جاده سبزوار - ششتمد تعریض می شود

رئیس اداره راه و شهرسازی سبزوار گفت: با حضور مسئولان استانی و نمایندگان مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی عملیات اجرایی تعریض 18 کیلومتر از محور سبزوار –ششتمد در این شهرستان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، حسن عابدی‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مراسم اجرای عملیات اجرایی تعریض 18 کیلومتر محور مواصلاتی سبزوار- ششتمد روز جمعه و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود، اظهار داشت: در گذشته 5.5 کیلومتر از این محور تعریض و آسفالت شد که با توجه به توسعه شهر ششتمد 30 کیلومتر از این محور نیز آسفالت شده است.

وی افزود: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته و نیاز شهر ششتمد و تردد مسافران از این محور به شهرستان سبزوار، تعریض 18 کیلومتر کل محور در دستور کار قرار گرفته که امیدواریم با تامین منابع مالی از استان آسفالت آن نیز هرچه سریع‌تر انجام شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی سبزوار بیان کرد: تعریض این محور با همت و همکاری خیران صورت می‌گیرد و نخستین همایش خیران راه‌ساز نیز در شهر ششتمد و در خلال آغاز عملیات اجرایی محور سبزوار - ششتمد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اجرای عملیات ایمن‌سازی در محورهای سبزوار-شاهرود و سبزوار نیشابور گفت: طرح ایمن‌سازی در 30 کیلومتر از محور سبزوار شاهرود و 20 کیلومتر از محور سبزوار –نیشابور با اجرای شیارهای لرزاننده در حال اجرا است که اجرای این طرح سبب افزایش ضریب ایمنی برای رانندگان می‌شود.

عابدی‌پور با اشاره به اجرای پروژه‌های راهسازی در روستاهای سبزوار خاطرنشان کرد: خوشبختانه اعتبارات خوبی برای اجرای پروژه‌های روستایی اختصاص یافته و در حال حاضر تعریض، بهسازی، تعویض روکش و آسفالت محورهای روستایی در حال اجراست.

منبع: خبرگزاری فارس

 

کوچه پس کوچه های پیوندها

کلیک کنید:

تعریض جاده سبزوار - بردسکن مطالبه فرهنگیان غرب خراسان رضوی

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما