دیدار عروس و پدر شوهر پس از سال ها

بازدید پوران شریعت رضوی از تندیس استاد محمدتقی شریعتی در مزینان

پس از حضور دکتر سارا شریعتی در زادگاه پدریش؛ بار دیگر مردم مزینان میزبان دکتر پوران شریعت رضوی همسر فرزند شایسته کویرمزینان دکتر علی مزینانی شریعتی شدند.

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ دکتر پوران شریعت رضوی همسر و یار همراه دکتر علی مزینانی شریعتی به همراه جمعی از خیرین نیکوکار شب گذشته وارد مزینان شد و پس از افتتاح میدان استاد محمدتقی شریعتی مزینانی از پروژه های عمرانی و درحال ساخت مزینان بازدید نمود.

در این بازدید که به دعوت شورای اسلامی مزینان و هماهنگی احمدصباغ مزینانی مشاور اجرایی فرماندار داورزن صورت گرفت دکتر شریعت رضوی با حضور در مجتمع خدمات بهزیستی مزینان ضمن تشکر و قدردانی از مردم فهیم مزینان این بنای خیریه  را نشان همت والای مردم مزینان و نوع دوستی آن ها دانست و قول مساعدت و همکاری از سوی خیرین نیکوکار برای کمک به تکمیل مجتمع داد.

در ادامه فاطمه گلستانی مدیر عامل مجتمع بهزیستی و موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س) گزارشی از فعالیتهای انجام شده در مزینان و روستاهای مجاور ارائه نمود.

بازدید از تندیس خالق اثر جاودانه کویر دکترعلی مزینانی شریعتی و قنات تاریخی و کاروانسرای شاه عباسی مزینان و حضور در منزل اجدادی  و دیدار با همسر مرحوم شیخ محمود شریعتی تنها بازمانده و یادگار این خاندان بزرگ از دیگر برنامه های حضور همسر معلم شهید انقلاب بود که با همراهی مسئولین محلی و مردم قدرشناس مزینان برگزار شد.

یکی دیگر از برنامه های جالب توجه در سفر دکتر پوران شریعت رضوی که مورد استقبال و تشویق همراهان وی قرار گرفت میزبانی آزاده سرافراز مهدی مزینانی بود که با تهیه ی اشکنه ی محلی از میهمانان پذیرایی نمود.

این آزاده ی مزینانی که پس از اطلاع از حضور همسر دکتر علی مزینانی شریعتی در برنامه ی افتتاحیه اماکن آموزشی به نام استاد محمدتقی شریعتی در سبزوار از وی دعوت به عمل آورد تا از مزینان بازدید نمایند ضمن توضیحاتی پیرامون فعالیتهای شورای اسلامی، از حضور گروه فرهنگی  شاهدان کویرمزینان در بنیاد دکتر علی شریعتی در تهران یاد کرد و افزود : شاهدان کویرمزینان با ارسال پیامک و ایجاد وبلاگ در فضای مجازی اخبار مزینان را منعکس می نماید و در تهران نیز با جمع آوری اطلاعات فرهیختگان مزینانی و دیدار با آنها ؛ برای عمران و آبادانی مزینان نیز تلاش می نمایند.

دکتر شریعت رضوی نیز از حضور و اقدام شاهدان کویرمزینان اظهار خرسندی نمود و این اقدام شایسته را قابل تحسین دانست و ضمن قرائت شعری از همسرش گفت : من و فرزندانم همانند علی، کویر و مردم مهربان مزینان را دوست داریم و امیدوارم بازهم بتوانم به زودی به مزینان برگردم.

منبع: شاهدان کویر مزینان

 

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

سخنان همسر دکتر شریعتی در سبزوار

نظرت را بنویس
comments

مهرنوش مزینانی

واقعا عالی بود
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما