تمایل سرمایه گذاران به ایجاد بازارهای تخصصی در سبزوار

سرپرست دفتر حوزه سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری سبزوار گفت: بیشترین تمایل و رغبت سرمایه گذاران به ایجاد بازارهای تجاری تخصصی در سبزوار است.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، علی خوشبخت با بیان این مطلب افزود: با توجه به عملکرد موفق مجتمع های تجاری در شهرهای بزرگ و متوسط، سرمایه گذاران در سبزوار نیز درصدد ایجاد بازارهای تخصصی در صنوف طلا، موبایل، البسه و پوشاک و... هستند.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه سرمایه گذاری سبزوار بیشتر نگاه سرمایه گذاران به ایجاد بازاهای تخصصی است، افزود: این مهم علاوه بر ایجاد رقابت، ارائه محصولاتی با کیفیت بالا، کاهش قیمت؛ بر تبدیل سبزوار از یک بازار محلی به فرامنطقه ای نیز تاثیر گذار خواهد بود.

سرپرست دفتر حوزه سرمايه گذاري و مشاركت هاي مردمي شهرداري سبزوار با تاکید بر اینکه همه تلاش شهرداری و حوزه مشارکت ها معرفی کهن شهر دیار سربداران به کشور است، تصریح کرد: در راستای توسعه سبزوار و معرفی این شهر تاکنون اتفاقات خوبی در حوزه مشارکت و سرمایه گذاری رخ داده است.

وی ادامه داد: از جمله این طرح ها، آغاز بکار مجدد پروژه احداث مجتمع تجاری 24 متری انقلاب پس از رفع مشکلات حقوقی و فنی بود که هم اکنون بیش از هزار مترمکعب بتن ریزی شده است.

خوشبخت به پروژه برلیان سنتر (بازار تخصصی طلا و جواهر) نیز اشاره و خاطرنشان کرد: خاکبرداری این پروژه به سطح مورد نظر رسیده و تا 2 هفته آینده کار بتن ریزی آن آغاز می شود.

سرپرست دفتر حوزه سرمايه گذاري و مشاركت هاي مردمي شهرداري سبزوار گفت: فرآیند مشارکت و سرمایه گذاری در سبزوار روند قابل قبولی دارد و ما تاکنون در این حوزه توقف سرمایه گذاری نداشته ایم.

منبع: شهرداری سبزوار

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

شهردار: با وجود رکود اقتصادی، فرآیند سرمایه گذاری در سبزوار مناسب است

نظرت را بنویس
comments

سلام نمی دانم (مرکز طلا و جواهر) چه اشکالی دارد که جناب شهردار و دیگر مسئولان شهری برای پز دادن (برلیان سنتر، برلیان سنتر) توی دهن شان افتاده است این همه داد می زنیم و زور می زنیم فارسی را پاس بداریم ان وقت مسئولان محترم به همین راحتی کلمات بیگانه را توی دهن مردم می اندازند
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما