نماینده مردم سبزوار در مجلس:

توسعه صنعتی سبزوار باید در دستور کار قرار گیرد

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گردشگری از ظرفیت‌های مغفول مانده سبزوار است، گفت: توسعه صنعتی سبزوار باید در دستور کار تدوین‌کنندگان سند توسعه شهرستان قرار گیرد.
خبرگزاری فارس: توسعه صنعتی سبزوار باید در دستور کار قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، علی سبحانی‌فر ظهر امروز در حاشیه بازدید شهرک صنعتی سبزوار در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این شهرستان دارای مزیت‌های خوبی در حوزه‌های اقتصادی، صنعت و گردشگری است و به عنوان قطب علمی شرق کشور شناخته می‌شود، گفت: در سند توسعه شهرستان باید به همه مزیت‌های آن توجه کرد و نباید فقط روی توسعه گردشگری و علمی آن تمرکز شود.

وی با بیان اینکه باید برای شناسایی مزیت‌های شهرستان کارگروهی توسط فرمانداری تشکیل و مزیت‌های شهرستان به تدوین‌کنندگان سند توسعه گفته شود، ادامه داد: سبزوار دارای مزیت‌های خوبی در زمینه کشاورزی است و بسیاری از محصولات آن قابلیت برند شدن و صادرات به آسیایی میانه را دارد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه توسعه صنعتی سبزوار از مهم‌ترین مطالبات مردم این منطقه است، تصریح کرد: نگاه به توسعه صنعتی سبزوار باید در دستور کار تدوین‌کنندگان سند توسعه شهرستان قرار گیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمک به احداث صنایع تبدیلی در شهرستان سبب توسعه اقتصادی و سودآوری فراوان می‌شود، اظهار کرد: سبزوار دارای جایگاه خوبی در حوزه دام، طیور، کشاورزی، پرورش آبزیان و معادن است که ایجاد صنایع تبدیلی در هر کدام از این حوزه‌ها می‌تواند به توسعه اقتصادی، ایجاد اشتغال و کارآفرینی در شهرستان کمک کند.

وی با اشاره به اینکه گردشگری یکی از ظرفیت‌های موجود برای توسعه شهرستان است، خاطرنشان کرد: متاسفانه این ظرفیت مهم در شهرستان مورد بی‌مهری مدیران این حوزه در استان و شهرستان قرار گرفته و سبب شده تا امروز اشتغال و کارآفرینی که در این حوزه مورد نظر است ایجاد نشود.

منبع: خبرگزاری فارس

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

حجم سرمایه گذاری در سبزوار 5 برابر شده است

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما