شهردار: با وجود رکود اقتصادی، فرآیند سرمایه گذاری در سبزوار مناسب است

شهردار سبزوار گفت: با وجود رکود اقتصادی حاکم بر کشور، فرآیند مشارکت و سرمایه گذاری در سبزوار کاملا مناسب و از سرعت قابل قبولی برخوردار است.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، دکتر محمد علی طالبی با بیان این مطلب اظهار کرد: در این شرایط حاکم بر اقتصاد کشور، شهرداری سبزوار به حداقل 7 پروژه سرمایه گذاری پاسخ مثبت داده و روند عقد قراردادها در حال انجام است.

وی با اظهار اینکه فعالیت ساختمانی و اجرایی برخی از این سرمایه گذاری های آغاز شده است، از مذاکره 10 پروژه سرمایه گذاری دیگر در این شهر خبر داد و افزود: امید است این پروژه ها تا پایان سال به نتیجه برسد.

شهردار سبزوار احداث کشتارگاه نیمه صنعتی سبزوار در 72 روز، بهره برداری از کارگاه تولید بلوک فرش خیابانی، کلنگ زنی فاز نخست بافت فرسوده امیریه، کلنگ زنی مجتمع تخصصی تجاری برلیان سنتر را از جمله طرح های به ثمر نشسته برشمرد و گفت: فاز 2 بافت فرسوده امیریه نیز تا پایان سال جاری کلنگ زنی خواهد شد.

دکتر طالبی با بیان اینکه دو طرح تجاری بزرگ از سال گذشته در دستور کار شهرداری قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: احداث دو مجتمع تجاری 24 متری انقلاب و آرامش مشکلات حقوقی و فنی داشت که با رایزنی های صورت گرفته این مهم برطرف و به صورت فول اجرایی در دست اقدام قرار گرفته است.

وی ادامه داد: طی هفته گذشته بیش از هزار مترمکعب بتن ریزی در مجتمع تجاری 24 متری انقلاب انجام شده که نوید کار و سازندگی را در این پروژه می دهد.

شهردار سبزوار از مذاکره برای ایجاد حداقل 3 بازار تخصصی در سبزوار خبر داد و ابراز امیدواری کرد تا پایان سال این طرح ها به نتیجه برسد.

دکتر طالبی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا پایان سال حداقل 20 پروژه سرمایه گذاری در سبزوار را نهایی و عمیات اجرایی اش را آغاز کنیم، گفت: کمترین این طرح ها از 100 میلیارد تومان جهت خودرو خطوط ترافیکی تا پروژه های بالای 30 میلیارد تومان تا پایان سال است.

وی ادامه داد: برای سال آینده نیز پروژه هایی در دست اقدام است که قطعا در بودجه شهرداری منعکس خواهد شد.

شهردار سبزوار در پایان گفت: همراهی و وفاق مسئولان شهری و شورای اسلامی شهر از کارسازترین اموری بود که توانست انجام این مهم را در سبزوار به سرانجام برساند.

منبع: شهرداری سبزوار

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

حجم سرمایه گذاری در سبزوار 5 برابر شده است

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما