منابع انسانی؛ بزرگ ترین منبع تحولات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی هستند

معاون آموزش متوسطه ی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار در گردهمایی معاونین آموزش متوسطه ی دوره ی دوم این شهرستان گفت: منابع انسانی؛ بزرگ ترین منبع تحولات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی هستند که باید آن ها را حفظ کنیم.
به گزارش روابط عمومي مديريت آموزش و پرورش سبزوار؛ سیدرضا خاتم پور ضمن اشاره به توفیقات دانش آموزان سال سوم متوسطه ی دوره ی دوم در خرداد ۹۳ افزود: برای اولین بار کتابچه ی آمار قبول شدگان کنکور سراسری سال ۹۳ به عنوان یک گنجینه احصاء شده است.
وی ابراز امیدواری کرد: کمیته ی توسعه و توزیع متناسب رشته های تحصیلی در سبزوار به زودی تشکیل شود تا بتواند به صورت علمی نیاز سنجی کند.
وی ضمن ابراز رضایت از هدفمندی اکثر برنامه ی عملیاتی مدارس از معاونین آموزشی و مدیران خواست به برنامه ی عملیاتی آموزشگاه خود مقید باشند و در جهت اجرایی نمودن آن تلاش کنند.
وی به مدیران مدارس توصیه کرد: کمیته ی کیفیت بخشی را هرچه سریع تر تشکیل داده و بعد از صدور ابلاغ برای اعضاء، جلسات منظم و ماهیانه ی این کمیته را تشکیل دهند.
وی یادآوری نمود: کمیته ی کیفیت بخشی متشکل از مدیر، معاون آموزشی، مشاور، رئیس انجمن اولیا، نماینده ی دبیران و نماینده ی دانش آموزان است.
وی خاطر نشان کرد: تحلیل ماهیانه ی نمرات مستمر و مقایسه ی تطبیقی آن ها، بسترسازی توسعه ی متوازن رشته های تحصیلی و کلاس های موضوعی چون؛ کلاس کنکور، کلاس تقویتی باید در کمیته ی کیفیت بخشی برنامه ریزی شود.
مسؤول پژوهشسرای دانش آموزی اسرار نیز گفت: معاونین آموزشی مدارس؛ رابط پژوهش محسوب می شوند که صدور ابلاغ پژوهشی آنان در دستور کار قرار دارد.
دکتر اسماعیل نصرآبادی افزود: مطابق تفاهم نامه ای که با دانشگاه علوم پزشکی سبزوار امضا کرده ایم؛ همکاران علاقه مند به پژوهش در حوزه ی سلامت را به ما معرفی کنید تا این دسته از همکاران را به دانشگاه علوم پزشکی سبزوار معرفی کنیم.
وی تصریح کرد: مطابق تفاهم نامه ای که آموزش و پرورش سبزوار با کمیته ی آموزش شهروندی و سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سبزوار امضا کرده است؛ آماده ی برگزاری دوره های آموزشی ویژه در زمینه های خاص هستیم.
وی با اعلام آمادگی پژوهشسرای دانش آموزی اسرار در خصوص دسترسی به سایت، ارایه ی کتب تست و کنکور، برگزاری کلاس های تقویتی در دروس ریاضی، فیزیک، شیمی و زیست شناسی از دانش آموزان و همکاران علاقه مند دعوت کرد از این امکانات بهره ببرند.

منبع: پایگاه خبری و اطلاع رسانی آموزش و پرورش سبزوار

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما