شیوا خسرومهر نمایشی درباره امام رضا(ع) را کارگردانی می کند

شیوا خسرومهر نمایشی درباره امام رضا (ع) روی صحنه می‌برد.

بازیگر سریال « قلب یخی» در رابطه با فعالیت های خود به سوره سینما گفت: این روزها در شهر همدان مینی سریال هفت قسمتی «بوی تاک» را بازی می کنم. امیر غفارمنش و محمود جعفری بازیگران دیگر هستند که علاوه بر حسین اردستانی گریمور سایر عوامل از هنرمندان همدانی هستند. این سریال به کارگردانی سعید پورشعبانی و تهیه‌کنندگی محسن روحی برای شبکه استانی همدان ساخته می شود و قرار است از شبکه دو و شبکه شما هم پخش شود.

وی افزود: در فواصل بازی در این مینی سریال دو تله فیلم هم بازی کردم. در «الیما» به کارگردانی نازنین حدیقی با مهوش وقاری،محمود مقامی ، مارال فرجاد و …هم بازی بودم. در فیلم دیگری به نام «جهیزیه پر ماجرا» هم حضور داشتم که این فیلم به کارگردانی مسعود عسگری با بازی سیاوش مفیدی، فرهاد بشارتی،شهرام قاعدی و رضا توکلی در بیست و هشتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان به نمایش درآمد.

خسرو مهر افزود: برای جشنواره تئاترفجر هم متنی ارائه دادم که در صورت تایید از ۲۶ مهرماه به عنوان دومین کارگردانی نمایش تمرین را آغاز خواهیم کرد. در این کار سیروس همتی به عنوان مشاور حضور خواهد داشت و سیزده نفر از هنرمندان تئاتر به ایفای نقش می پردازند. قصه این نمایش با مضمون امام رضا (ع) در دهه ۳۰ می‌گذرد و دورانی که مردم با شتر به مشهد می رفتند را روایت می کند.

وی گفت: در صورتی که متن برای جشنواره تئاتر فجر مقبول واقع نشود با همکاری تهیه کننده بخش خصوصی تمرین ها را آغاز خواهیم کرد. تاکنون بامداد بیات به عنوان آهنگساز در این پروژه حضور دارد. این آهنگساز در کودکی خود به علت سانحه تصادف به کما رفته بود و با توسلی که پدرش بابک بیات به امام رضا(ع) داشت سلامتی خود را به دست آورد. تاکنون افراد زیادی به حضور در این نمایش تمایل نشان داده اند امیدواریم به بهترین نحو بتوانیم کار را روی صحنه ببریم.

منبع: سوره سینما

لازم به ذکر است نام و معرفی کامل شیوا خسرومهر بازیگر سبزواری تئاتر، سینما و تلویزیون ایران در فهرست هنرمندان سبزوار بزرگ در  مجله اینترنتی اسرارنامه درج شده است.برای مطالعه این فهرست روی پیوند زیر کلیک کنید:

فهرست هنرمندان سبزوار بزرگ

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما