مجله اینترنتی اسرارنامه یک ساله شد

امروز  سه شنبه ، 16 آبان 91 مجله اینترنتی اسرارنامه یک ساله شد.
این مجله فعالیت خود را با رویکرد فرهنگی و اجتماعی از روز دوشنبه 16 آبان90  به صورت آزمایشی شروع کرد و در مدت یک سال گذشته تا کنون با انتشار 735 مطلب (اعم از خبر ، مقاله ، مطالب کوتاه اطلاعات عمومی ، عکس ، طنز مصور و ...)  فعالیت پر فراز و نشیبی را تا کنون تجربه کرده است.
 اسرارنامه اینک در آستانه شروع دومین سال فعالیت های خود با استفاده از تجربیات یک سال گذشته ، تلاش دارد ، فعالیتی حرفه ای و منسجم تر را در عرصه رسانه ای خطه پرافتخار سربداران به نمایش بگذارد.
دراین میان قطعاً راهنمایی ، انتقادات و پیشنهادهای مخاطبین گرامی ، به ویژه مشارکت مخاطبین عزیزمان در تهیه و تولید مطالب جدید می تواند بسیار راهگشا و کمک کننده باشد.
لذا امیدواریم بتوانیم در یک سال آینده به لحاظ کمی و کیفی فعالیت های مطلوبی را در عرصه رسانه ای غرب خراسان رضوی داشته باشیم.
گفتنی  است به همین مناسبت مجله اینترنتی اسرارنامه به زودی گزارشی مفصل از فعالیت های این پایگاه خبری و تحلیلی را در یک سال گذشته منتشر خواهد کرد.
مجله اینترنتی اسرارنامه بدین وسیله از همه دوستان و علاقه مندان به فعالیت های فرهنگی و رسانه ای به ویژه در خطه سرزمین سربداران (سبزوار ، خوشاب ، جوین ، جغتای ، ششتمد و داورزن و ...) دعوت می کند ، از این پس همکاری و همفکری های مناسب و ارزشمند خود را با مجله اینترنتی اسرارنامه همراه نمایند.
ان شاءالله .

کوچه پس کوچه پیوندها
کلیک کنید:
واکنش های متفاوت اهالی قلم نسبت به مجله اینترنتی اسرارنامه

نظرت را بنویس
comments

وفادار

تولدت مبارک اسرارنامه جون. صدسال زنده باشی...

یک نفر شاهد

کانون هواداران شهردار سبزوار بسیار خرسند است که رسانه هایی منتقد و کار گشا هم چون اسرار نامه را درشهر خود می بیند . امیدوارم موفق تر از قبل قلمتان بتواند در مقابل سایتهای تندرو و افراطی بر جوهره شهرمان کارسازتر باشد و همچون قبل حمایت خود را از شما اعلام می داریم و باز هم در این مورد که نقدهایی بر شهردار محترم وارد است با شما موافق هستیم

م........

با سلام و خسنه نباشید ..خدمت مجله اینترنتی اسرارنامه ... منم به نوبه خود شکوفایی نقد و نظر مفید را با امدن این پایگاه خبری به دنیای مجازی را به همشهریان عزیز سبزواری تبریک عرض می کنم و امیدوارم که همچون گذشته با چشم باز قلمتان در اعتلای دیار سربدارن بینا تر شود تا ثمره اش میوه ای پر بار باشد برای همگان ... از طرف طنزهای اجتماعی مملی

یک همکار

سلام ،خسته نباشید آرزوی سلامت و توفیق برای شما عزیزان را دارم ،محمد مهرنیا -مسئول دفترایرنا

محمد

تولدت مبارك.اميدوارم زودتربزرگ بشي.لطفاشماحداقل بدون قصدوغرض مطلب بده به دوراز توهين وافترا ء آخه بيشترسايتهاي شهرمون سعي مي كنند باغرض ورزي واهانت به شخصيتهاي شهر مخاطب جمع كنند

سبزوارما

با سلام و عرض تبریک بابت یک سالگی سایتتان امیدوارم که همواره پایدارباشید،برخود واجب میدانیم ازهمه دستندرکاران وزحمت کشان این سایت کمال تقدیروتشکر را داشته وخسته نباشید وخداقوت بگوییم . درپایان از ایزد منان سلامتی وموفقیت شما راخواستاریم به امید سبزواری سربلند سایت خبری سبزوارما
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما