رادیو «سبز اف ام» اولین رادیوی محلی سبزوار روی خط اینترنت

اولین رسانه صوتی سبزوار با عنوان رادیو اینترنتی «سبز اف ام» قرار است به زودی با همت جواد دباغی مقدم خبرنگار و چهره فعال رسانه ای دیار سربداران راه اندازی شود.
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، جواد دباغی مقدم خبرنگار با سابقه سبزواری از حدود دو سال قبل که پس از مدت ها دوری از موطن خود سبزوار، دوباره به این شهر بازگشته است، فعالیت های متعددی را در حوزه خبری تجربه کرده و اهداف گوناگونی را دنبال نموده است، که بعضی از آن ها تا کنون تحقق یافته و بعضی از آن ها که کمی بلندپروازانه بوده، برای تحقق یافتنشان هنوز باید تلاش های زیادی صورت پذیرد.

همکاری با وبسایت پرمخاطب سبزوارنیوز، تلاش برای راه اندازی اولین خبرگزاری محلی شرق ایران در سبزوار، راه اندازی روزنامه کاغذی در سبزوار، احیای بعضی از نشریات ادواری سبزوار نظیر «خورشید کویر» که مدت ها بود از چرخه انتشار باز مانده بودند، بعضی از اقدامات و اهداف تحقق یافته یا تحقق نیافته این خبرنگار سبزواری است.

وی اما این روزها سودای دیگری در سر دارد.سودای راه اندازی رادیو اینترنتی، که در عرصه رسانه ای سبزوار کاری نوین و خلاقانه است.

البته قبل از این نیز راه اندازی رادیو «سرسبز» به عنوان یکی از بخش های زیرمجموعه مجله اینترنتی سبزواری ها، تجربه کوتاه مدتی برای یک رادیوی اینترنتی در سبزوار بود که شماری از جوانان پراستعداد دیار سربداران در عرصه هنر صدا پیشگی چند اجرای رادیویی را از طریق آن پخش کردند. اما رادیو سرسبز نه تنها بسیار کوتاه مدت به اجرا در آمد، بلکه عملا جز چند اجرای ضبط شده هنری و ادبی نتوانست به دیگر حوزه های مربوط به مسائل روز اجتماعی و سیاسی به ویژه در حوزه مسائل محلی سبزوار ورود یابد اما دباغی مقدم درباره رادیو سبز اف ام وعده فعالیت های حرفه ای تری را مطرح کرده است.به گونه ای که اگر این وعده تحقق یابد، به نظر می رسد سبزواری های علاقه مند از این به بعد می توانند به داشتن نوع جدیدی از رسانه های گروهی در دیار سربداران امیدوار باشند.

نخستین فایل صوتی که برای معرفی رادیو «سبز اف ام» توسط دو تن از هنرمندان صداپیشه سبزواری اجرا شده و روی وبسایت این رادیو انتشار یافته است، نشان دهنده، وجود استعداد قوی و انرژی بالایی در این گروه از هنرمندان سبزواری است که ان شاالله به زودی شاهد اجراهای بیشتری از آن ها خواهیم بود.

برای ورود به سایت رادیو سبز اف ام هم اکنون روی اینجا کلیک کنید.

خبر راه اندازی رادیو اینترنتی «سبز اف ام» را امروز جواد دباغی مقدم در گفتگو با خبرگزاری ایسنا به شرح زیر اعلام کرده است:

رادیو اینترنتی در سبزوار راه اندازی می شود

سردبیر سایت رادیو اینترنتی از راه‌اندازی نخستین رادیو اینترنتی در شهرستان سبزوار با عنوان سبز اف ام در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: مردم سبزوار از این پس می‌توانند با صدای مسئولان شهرشان آشنا شوند.

جواد دباغی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه خراسان با بیان اینکه این سایت در 10 آیتم طراحی شده است، افزود: مردم می‌توانند با مراجعه به این سایت صدا و خواسته خود را به گوش مسئولان برسانند.

دباغی مقدم با بیان اینکه مردم از این پس می‌توانند از اخبار شهرستان سبزوار به صورت صوتی نیز بهره برند، اظهار کرد: بیش از 500 هزار سبزواری خارج از این شهر اقامت دارند که این سایت امکان ارتباط این افراد با مسئولان شهرشان را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه این سایت برای نشان دادن توانمندی‌های سبزوار از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد، ادامه داد: رادیو اینترنتی سبز اف ام در جنبه‌های مختلف پزشکی، سلامت، فرهنگ و هنر، کافه شعر و... خدمات خود را به مردم ارائه می‌دهد.

وی معرفی جاذبه‌های سبزوار و امکان بهره‌مندی نابینایان از تمام اخبار داغ شهرستان را از جمله مهمترین اهداف راه اندازی این سایت عنوان کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

پایگاه خبری تحلیلی سبزوارنما آغاز به کار کرد

نظرت را بنویس
comments

قیصر

سلام دوستان از این آدرس میتونید رادیوی اینترنتی مارو گوش کنید: http://www.shahreman.net/radio ممنون

سجاد اکبری

سلام به امید سبزواری آباد، دوستان در رادیو سبز موفق باشند و پایدار.

ارشادی پور

با سپاس از شما دوست عزیز و بزرگوار جناب آقای اکبری، برای تحقق اهداف این کار که قطعا هدفی جز انعکاس فرهنگ و هنر دیار سربداران شهرستان سبزوار نیست کمک همگی دوستان و صاحب نظران را می طلبد و بسیار خرسندیم شاهد همکاری شما دوستان در این زمینه هم باشیم. با سپاس، موفق و پایدار باشید...
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما