پیام های پی در پی فدراسیون هندبال ایران برای ابوالفضل میرعلی

به دنبال کسب موفقیت های متعدد توسط تیم های ورزشی سبزواری که از جانب موسسه مالی واعتباری ثامن الحجج حمایت می شوند ، مدیرعامل این باشگاه در  روزهای اخیر بسیار مورد توجه و تقدیر جوامع ورزشی کشور به ویژه فدراسیون ملی هندبال قرارگرفته است.
به طوری که در ابتدا وبسایت رسمی فدراسیون هندبال کشور در تاریخ 5 آبان ماه جاری به انتشار مطلبی در این رابطه پرداخت (منبع) و پس از آن امروز نیز برخی رسانه های محلی سبزوار خبر از آن دادند که شخص رئیس فدراسیون هندبال ایران در نامه ای به سیدابوالفضل میرعلی ضمن تقدیر از زحمات وی ، ادامه فعالیت های ورزشی موسسه تحت مدیریت وی که اینک تیم هندبال این موسسه به عنوان نماینده ایران در آسیا شناخته می شود ، خواستار شده است.
متن نامه رئیس فدراسیون هندبال ایران به نقل از پایگاه خبری سبزوار نیوز به شرح زیر است :

                                                  بسمه تعالی


جناب آقای دکتر سید ابوالفضل میرعلی

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل موسسه مالی واعتباری ثامن الحجج(ع)

با سلام و احترام

ضمن آرزوی سلامت و توفیق جنابعالی و نیز تشکر از زحمات و عنایات جنابعالی به جامعه ورزش و به ویژه هندبال پیرو مذاکرات تلفنی به استحضار می رساند از آنجایی که تیم قهرمان ثامن الحجج(ع)به عنوان نماینده شایسته جمهوری اسلامی ایران در مسابقات قهرمانی باشگاههای آسیا شرکت می کند و از اعتبار کشور اسلامی،دفاع خواهد کرد امید واثق داریم جنابعالی وهمکاران سخت کوشتان کما فی السابق با تمام توان در جهت آماده سازی و اعزام تیم و کسب نتایج درخشان اهتمام می ورزید لذا بدین وسیله ضمن سپاسگزاری مجدد آرزوی موفقیت و پیروزی برای جنابعالی و قهرمانان ورزشی آن باشگاه را از خدواند متعال خواستارم.


                                                                      جلال کوزه گری
                                                                رئیس فدراسیون هندبال
منبع : پایگاه خبری سبزوارنیوز

این حمایت های از فعالیت های باشگاه فرهنگی ورزشی ثامن الحجج سبزوار در حالی صورت می گیرد ، که  مشاهده می شود باشگاه مورد ذکر و مدیریت آن از جانب گروهی از افراد در شهر سبزوار به شدت مورد هجمه رسانه ای قرار گرفته و حاشیه سازی ها و جنجال آفرینی های فراوانی در رابطه با آن به وجود آمده است که در حال حاضر با توجه به اینکه تیم هندبال سبزوار به جایگاه مهم و سرنوشت ساز نماینده ایران در آسیا دست یافته است ، به نظر می رسد این گونه بی مهری ها توسط عده ای سبزواری نسبت به همشهریان خود غیرقابل توجیه و بسیارشبهه برانگیز باشد.
در همین رابطه یادآوری این موضوع ناگوار در تاریخ سبزوار ضروریست که به دلیل برخی از همین گونه رفتارها از جانب مسئولین یا گروه های مردمی سبزوار ، فضای عمومی این شهر در دهه های گذشته متهم به عدم توانمندی  در جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی و فرار سرمایه های اقتصادی از این شهر شده بود.
از دیدگاه مجله اینترنتی اسرارنامه این مشکل عبرت آموزی بود که به موجب آن در سالهای دهه 70 و مدتی قبل و بعد از آن نه تنها سرمایه گذاران غیرسبزواری ، برای پروژه های صنعتی ، ورزشی ، فرهنگی ، تجاری و ... شهر سبزوار را انتخاب نمی کردند ، بلکه خود سرمایه داران سبزواری نیز ، شهرها و حتی استان های دیگر را برای سرمایه گذاری های خود بر می گزیدند و بدین ترتیب در سبزوار محیطی بسته ، خفقان آور و انعطاف ناپذیر برای سرمایه گذاری های مختلف فراهم آمده بود و نتیجه آن ایجاد این هجم انبوه از بیکاری ، مهاجرت و مشکلات اقتصادی و اجتماعی جوانان و خانواده های سبزواری شد.
اینک اما به لطف خدا و تلاش همدلانه مردم و مسئولین و با روی کار آمدن نمایندگانی متحد که برخی از آنها چهره های با تجربه و سرشناس ملی محسوب می شوند در چندسال اخیر تا حد زیادی این نقطه ضعف برطرف و حتی برعکس شده است. به طوری که با وجود شرایط سخت اقتصادی کشور به تدریج شاهد اقبال بیشتر سرمایه گذاران بخش خصوصی از حضور در سبزوار هستیم.
نمونه بارز این استقبال را می توان در فعالیت های باشگاه ثامن الحجج مشاهده کرد که به واسطه سرمایه گذاری های سودمند این باشگاه با رونق چشمگیر رشته های ورزشی در دارالمومنین سبزوار فواید مادی و معنوی فراوانی تا کنون نصیب این شهر تاریخی شده است.
مطرح شدن مکرر نام سبزوار در سطح رسانه های ملّی ، پخش زنده مسابقات ورزشی این شهر در صدا و سیمای ملی و استانی ، ایجاد تفریح سالم برای جوانان سبزواری ، ایجاد روحیه نشاط و هیجان عمومی درشهر به ویژه درروزهای برگزاری مسابقات تیم های سبزوار با دیگر شهرهای کشور ، سفر دائمی ورزشکاران و مقامات ورزشی کشور و استان به شهر سبزوار و افزایش مسافران فرودگاه سبزوار و مراکز اقامتی این شهر و ... همه بخش هایی از فواید مادی و معنوی است که با ابزار مثبت و مشروع فعالیت های ورزشی ، برای غرب  خراسان رضوی حاصل شده است.
البته همه آنچه گفته شد ، به معنی آن نیست که در فعایت های بخش خصوصی از جمله باشگاه مالی و اعتباری ثامن الحجج یا مدیران آن هیچ گونه نقطه ضعفی وجود ندارد. بلکه حتی در  هفته های اخیر در  اذهان عمومی مردم و رسانه ها ، برخی نقاط منفی غیرقابل  انکار در پرونده فعالیت های این موسسه ثبت شده است ، که جای نقد های زیادی را بر عملکرد این موسسه باز کرد.
لیکن با توجه به اینکه فعالیت هیچ فرد یا سازمانی هرگز کامل و در حد ایده آل نبوده و نیست ، و همیشه به پیروی از طبع ممکن الخطای بشر ، احتمال بروز برخی نقاط ضعف در فعالیت های وی وجود دارد ، به نظر می رسد اقدامات کلی موسسه مالی و اعتباری ثامن  الحجج به مدیریت سیدابوالفضل میرعلی ، فعالیتی قابل قبول و قابل حمایت است.
به ویژه آنکه این موسسه در سطح ملی دارای محبوبیت و جذبه ای خاص می باشد و برخی شهرهای بزرگ کشور نظیر مشهد و تبریز تا کنون برای جذب کامل سرمایه گذاری های این موسسه تلاش های زیادی کرده اند.
لذا با توجه به وجود شمار زیاد بیکاری در سبزوار و لزوم شدید به سرمایه گذاری های متعدد بخش خصوصی در امور مختلف صنعتی ، ورزشی ، اقتصادی و فرهنگی این شهر ، باید از موسساتی نظیر ثامن الحجج در سبزوار نهایت حمایت رسانه ای و غیررسانه ای به عمل آید تاحرکت مناسبی که منطقه غرب خراسان رضوی در راستای رسیدن به توسعه پایدار آغاز کرده است ، با سرعت و موفقیت ادامه یابد.
گفتنی است به مناسبت همین اوج گیری مسائل مربوط به تیم های ورزشی سبزوار در سطح کلان کشور و برخی حاشیه های انتقادبرانگیز موسسه ثامن الحجج در هفته های اخیر مجله اینترنتی اسرارنامه هم اکنون در بخش کاغذ کاهی اقدام به انتشار مطلبی کرده است که شما مخاطب گرامی را به مطالعه آن مطلب دعوت می کنیم .
برای مطالعه این مطلب روی اینجا کلیک کنید.

کوچه پس کوچه پیوندها
کلیک کنید:
ابوالفضل میرعلی نقاط ضعف ورزش خراسان را به نقاط قوت تغییر می دهد
 
نظرت را بنویس
comments

حسود حسود حسووووووووود

من به اون کسی که گفته سود سود سود سوووووووووووووووود می گم حسود حسود حسود حسوووووووووووووووووود اصلاً می دونی چیه حسود خان حالا که موسسه ثامن حجج قانونیه و میرعلی تونسته ، راه قانونی سود درآوردنو پیدا کرده. تو هم می تونی پیداغ کن . با حسودی چیزی عایدت نمیشه.

نمک به حلال

زنده باد میرعلی . زنده باد موسسه مالی اعتباری ثامن الحجج. راهیابی تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار به مسابقات باشگاه های آسیا به عنوان تنها نماینده از ایران کم کاری نیست. نشان می دهد که هم کلی هزینه شده هم کلی زحمت کشیده شده ، چرا بعضی ها اینقدر نمک به حرامی می کنند. هرچه سود نصیب میرعلی می شود از نظر من حلال تر از شیرمادرش باشد.چون دارد پابه پای سود خودش به ورزش جووانان هم توجه می کند.بهتراز آن سرمایه داران و تاجران فراوانی است که در سبزوار زیادهستند اما یک چیکه آب از سرانگشتشان نمی چکد وهمه اموال را ذخیره کرده اند برای وراّث بعد از مرگشان.

سود سود سود سووووووووووووود

یک مشت آدم ساده لوح به شما میگن. میرعلی که داره تند تند سودشو داره به جیب می زنه ، شما هم اینجا بشینید وسط دعوا نرخ تعیین کیند.

سپیدار

جناب شکوهی فر حرف شما هم درست . سرمایه گذار بخش خصوصی هم باید اخلاقیات را رعایت کند. اما باید این را هم قبول کنیم که هرکسی ممکن است دچار اشتباه شود و درجامعه نباید طوری رفتار کرد که افراد باکوچکترین اشتباه مورد مواخذه و سرزنش قرار بگیرند و اصلاً انگا ردیگر هیچ کار خوبی نکرده اند ، آن ها را مورد سرزنش قرار دهیم. متأسفانه رفتار بعضی از مردم در سبزوار و کلاً در ایران که البته شهرهای کوچک بیتشر این ویژگی را دارند ، رفتار مردم خیلی بر اساس احساسات است. یعنی تا یک نقطه منفی ببینند از یک شخص زود از او بدشان می آید و اگر خوبی ببینند زود تبدیلش می ک نند به قهرمان. اما اینها هر دو اشتباه است.نباید اصلاً افراط و تفریط کرد. و باید فرهنگ گذشت و بخشش را نیز در بین خودمان ایجاد کنیم. قبول دارم میرعلی نباید به خبرنگاران توهین می کرده ، ولی آخر خبرنگاران هم که معصوم نیستند. شاید آن خبرنگار یک کاری کرده باشد که موجب اعتراض و خشونت میرعلی شده. در موضوع مسابقه با مس کرمان هم که دیدید کمیته انظباطی تیم سبزوار را برنده اعلام کرد و البته برای هردو تیم یعنی هم مس کرمان هم ثامن الحجج سبزوار جریمه های کوچک نقدی ایجاد کرد. پس نتیجه می گیریم بیشتر بر کمیته انضباطی کشور معلوم شده بیشتر حق با سبزواری ها بوده است. خداییش زور هم دارد که کسی بیاید در شهر خودمان به ما توهین کند و ما هیچی نگوییم. به نظرمن کاری که آن بازیکن مس کرمان درمقابل تماشاچیان سبزواری کرد مجازات سنگین تری را می طلبید. در نتیجه بیایید یک مقداری خودمان را بیشتر احترام بگذاریم و قبول کنیم. این خودبدی به ویژه با کسانی که توانمندی هایی دارند به سود هیچکس نمی شود.

شکوهی فر

همه حرف های شما درست . باید از سرمایه گذار بخش خصوصی حمایت کرد باید شرایطو براش فراهم کرد باید بهش احترام گذاشت. اما آخه سرمایه گذار بخش خصوصی هم باید یک سری اخلاقیات و اصول انسانی را رعایت کنه دیگه مگه نه؟ آخه این رفتار زشتی که میرعلی نسبت به اصحاب رسانه در سبزوار نشون داد چه معنی می تونه داشته باشه؟ یا همین که توی بازی های تیمش این اتفاقات دائماً داره می افته و حاشیه ایجاد میشه یعنی این گروه ظرفیت این همه تحویل گرفتنو ندارن. باید از سرمایه داری حمایت کرد که وقتی جای پاش توی یک شهر یا منطقه محکم شد بعداً نخواد سوار مردم شه.

قاسمیان

با سلام بسیار خوشحالم که دوباره برگشته اید به سرکار اسرارنامه.و گله دارم که چرا این طور بی خبر و بی توضیح یک مدت می روید و باز یک مدت می آیید. گذشته از این حال و احوال پرسی عرضم به خدمت انورتان این گروهی که به بهانه دفاع از حقوق مظلومان و مبارزه با ثروتمندان با میرعلی و موسسه مالی ثامن مخالفت می کنند حنایشان هیچ رنگی پیش مردم ندارد. ما مگر بلانسبت خریم که نفهمیم اینها که هستند و چه هدفی را دنبال می کنند؟ خوب من حرفم این نیست که بگویم فعالیت موسسه هایی مثل ثامن از لحاظ شرعی جایز است یا نه چون بعضی ها می گویند اساس کار این موسسات رباخواری است. اما حرفم این است که حالا اگر هم رباخواری باشد ، وقتی قانونی است و مجلس ودولت خودشان اجازه داده اند این ها تأسیس بشوند و در شهرها دائم علنی کار کنند دیگر ماها نباید کاسه داغ تر از آش بشویم و یک عده سجاده آب کش بیایند به افرادی که دارند کار قانونی می کنند گیر بدهند. البته من وقتی فهمیدم میرعلی با آن خبرنگار شهرمان برخورد بدی کرده خیلی ناراحت شدم. چون کار خوبی نبوده ولی نباید که کلاً برای یک اشتباه زد ریشه یک نفر یا یک موسسه را سوزاند. در نتیجه کلاً می خوام عرض کنم حضور انورتان که همین که از بین این همه صندوق مالی و اعتباری و موسسه و بانک و ... یکی مثل ثامن می آید و حتی برای سودهم که حساب کنیم از فعالیت های ورزشی یک شهر حمایت جانانه می کند کار خوبی است . اگه هر مسوسسه ای بیاید پشتیبان یک فعالیت فرهنگی و ورزشی در شهر شود دنیا گلستان است.نه جوان بیکار می ماند نه اعتیادو فقر و فساد و فحشا.فقط باید از این فعالیت ها بیشتر حمایت کرد. خداقوت اسرارنامه سبزوار

مادر عروس

همه جوره مخلص میرعلی وهمه سرمایه گذاران بخش خصوصی در سبزوار هستیم. بابا این عده که اینقدر دم از این می زنن که میرعلی چون ثروتمنده لابد همه گناهان دنیا بر گردنش سنگینی میکنه یک مشت حسودن که خودشون دوست دارن تو موقعیت میرعلی باشن یا این موقعیتو به دست بیارن. حالا چون ضعیف بودن و نتونستن به اونجا برسن میخوان میرعلی رم خراب کنن. کور خوندن کورخوندن کوووووووووووووووووووووووووووووور خوندن. اصلاً شایدم از موسسات مالی و اعتباری دیگه تو سبزوار خط می گیرن که ثامن الحججو رقیب سرسختی برای خودشون می بینن و می خوان بدنامش کنن تا اوضاع خودشون بهتر شه. یک مطلب در این مورد بنویسید.به نظر من جواب میده

مادر عروس

اسرارنامه جداً بهتون هشدار می دم اینقدر هی متوقف نشید هی دوباره کارتونو شروع کنید. اینجوری انرژی زیادی ازتون صرف میشه و دائماً مخاطباتون که یک مدت جمع میشن باز دوباره دلسرد می شن. یا باشید یا نباشید دیگه ای بابا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ولی بهتره باشید. چون به سایتی مثل اسرار خیلی تو سبزوار نیازهست.
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما