بیشترین مراکز رشد استان خراسان رضوی در سبزوار واقع شده است

بیشترین مراکز رشد استان در شهرستان سبزوار واقع شده است
معاون علمی و فناوری سپاه امام رضا(ع) گفت: بیشترین مراکز رشد ما در شهرستان سبزوار واقع شده که متاسفانه از این پتانسیل استفاده خوبی نشده است.

به گزارش بصیر سبزوار، علیرضا جامعی در جمع نخبگان بسیجی شهرستان سبزوار اظهار  داشت:  امروز ایران عزیز ما ۱۲ برابر میانگین رشد علمی دنیا پیشرفت داشته است.

وی با بیان اینکه ایده پردازی گام اول ورود به دنیای علم است ادامه داد: با این همه هنوز کشور ما در گام نخست به سر می برد که باید خود را برای گام های بعدی آماده کنیم.

معاون علمی سپاه امام رضا(ع) تصریح کرد: یکی از مورادی که مقام معظم رهبری تاکید به تشکیل ان دارند شرکت های داشن بنیان می باشند.
 
جامعی با شاره به اینکه وظیفه ذاتی سازمان علمی بسیج حمایت و کمک به این شکت هاس خاطر نشان کرد: تولد شرکت های دانش بنیان و حمایت از آنها از مهاجرت نخبگان جلوگیری خواهد کرد.

وی افزود: دانشگاه ها به میدان بیایند و این شرکت ها را ایجاد کنند تا در نهایت به محصول و تجاری سازی برسیم.

وی با بیان اینکه امروز جهاد علمی در خط مقدم جنگ ما با استکبار است گفت: همه باید با تفکر جهادی ،کشتی انقلاب را به سر مقصد منزل برسانیم.

معاون علمی و فناوری سپاه امام رضا(ع) بیان داشت: خانه نخبگان سازمان علمی بسیج استان  سند ۳۰۰ صفحه ای را تدوین کرده است.

جامعی ادامه داد: این سند ۳۰۰ مساله اولویت دار استان خراسان رضوی را طی مدت یک سال بررسی و به استاندار تحویل داده است.

 وی با اشاره به اینکه نمایشگاه دستاوردهای علمی بسیجیان را در سال جاری برگزار خواهیم کرد اظهار داشت: شهر سبزوار می تواند حضور خوب و فعالی در این نمایشگاه داشته باشد.

 وی ادامه داد: بیشترین مراکز رشد ما در شهرستان سبزوار واقع شده که متاسفانه از این پتانسیل استفاده خوبی نشده است.

منبع: بصیر سبزوار

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما