استارتاپ ویکند در سبزوار

سبزواریان.کام استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی-تجربی در سراسر دنیاست که در ۳ روز متوالی برگزار می گردد.
در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، بازاریاب ها و طراحان گرافیک گرد هم می آیند تا طی ۵۴ ساعت ایده هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده ای را اجرا کند.

“استارت آپ” به معنای راه اندازی کسب و کار بر پایه تکنولوژی می باشد.

روز اول، چهارشنبه عصر: به هر شرکت کننده ۶۰ ثانیه فرصت داده میشود که ایده نوآورانه خود برای شروع یک کسب و کار جدید را مطرح کند. البته داشتن ایده الزامی نیست.

روز دوم، پنجشنبه: شرکت کنندگان به تیم هایی تقسیم شده و هر گروه سعی می کند ایده ای را پخته تر و به مرحله اجرا برساند. قسمتی از تیم سعی می کند که مدل تجاری آن ایده را طراحی کرده و با صحبت با مشتریان بالقوه آن را اعتبارسنجی کند. قسمت دیگر از تیم سعی می کند که نمونه اولیه آن محصول یا کالا را برنامه ریزی کرده تا بتوانند آن را برای آزمایش به مشتریان بالقوه عرضه کنند.

روز سوم، جمعه: تیم ها در کمال خستگی سعی در اتمام کارهای لازم برای ارائه به هیئت داوران را دارند.

«چه کسایی تونستند اینجا یک نفر جدید را پیدا کنند که شاید شریک آینده کاری شون باشه؟»
جواب این سوال، اختتامیه استارت آپ ویکند و در واقع بزرگترین دستاورد آن است. بعد از ارائه ها و سوال و جواب داوران، تیم ها اول دوم و سوم انتخاب می شوند و جوایزی برای ادامه کار کسب و کار خود دریافت می کنند.

حال نیز به لطف خداوند این رویداد برای اولین بار در سبزوار، در تاریخ ۳۰ مهر ماه در دانشگاه حکیم و با حضور مربیان و سخنران های بزرگ کشوری از جمله مهدی علیپور، ایمان قصرفخری، نوید فلاحت، بهروز شهری و آیدا موید زاده ( دارای مدرک کارآفرینی از دانشگاه کارآفرینی تجارت چالمرز سوئد) برگزار می گردد؛ تا بتواند زمینه ای جهت پروراندن کارآفرینان و ایده پردازانی موفق در شهر عزیزمان سبزوار باشد.ما نیز امیدواریم قدمی هر چند کوچک در مسیر رشد کارآفرینی در شهرمان برداشته باشیم.

همچنین “پیش رویداد” جهت آشنایی کامل با مباحث استارت آپ ویکند با حضور نماینده جهانی این رویداد به صورت رایگان در تاریخ ۲۶مهر در سالن آمفی تئاتر داشگاه آزاد اسلامی و ۲۷مهر در دانشگاه حکیم در سالن آمفی تئاتر فنی مهندسی از ساعت ۱۱/۳۰ تا ۱ برگزار می گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و نیز جهت ثبت نام می توانید به سایت زیر مراجعه کنبد:

http://sabzevar.startupweekend.ir/

 
نظرت را بنویس
comments

ممنون از این بچه ها که این کار رو آوردن واسه سبزوار............
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما