اجرای «حافظانه» گروه سه تارنوازان داروگ در سبزوار روی صحنه رفت

اولین اجرای «حافظانه» گروه سه تار نوازان داروگ شب گذشته 23 مهر در تالار کاشفی مجتمع فرهنگی و هنری اسرار سبزوار روی صحنه رفت.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، گروه سه تار نوازی داروگ که از دو سال قبل به سرپرستی میلاد سیدنیا در سبزوار راه اندازی شده است، این اجرای 10 شبه را به مناسبت 20 مهر روز ملی حافظ تدارک دیده و برای آن حدود یک سال و نیم به تمرین  پرداخته است.

گفتنی است، بعد از اولین شب برگزاری این اجرا تصاویر آن به سرعت روی صفحات متعلق به سبزواری های کاربر فیسبوک و دیگر شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

میلاد سیدنیا بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار اسرارنامه اعلام کرد با اینکه به دلیل تأخیر در آماده شدن دکور قرار بود،  اجرای چهارشنبه شب کنسل شود و نهایتا در دقایق آخر اعضای گروه خود را به این اجرا رسانیدند، اما تمام اعضا با تسلطی قابل قبول و کیفیتی مناسب، بدون استرس سرصحنه، اولین شب حافظانه را برای دوستداران هنر موسیقی در سبزوار برگزار کردند.

وی تأکید کرد، یکی از مهمترین نقاط قوت در اجرای دیشب همراهی عالی و نظم بسیار ارزشمند حضار سالن بود که نیاز ضروری هر اجرای زنده هنری روی صحنه است.

سیدنیا افزود: در اجرای برنامه های زنده هنری نظیر کنسرت های موسیقی، تئاتر و ... کوچکترین حرکت حضار، صدای حرف یا زنگ تلفن، رفت و آمد و ... در میان حضار می تواند روی تمرکز هنرمندان تأثیر منفی داشته باشد و باعث حواس پرتی و خراب شدن اجرا شود. اما خوشبختانه در اجرای شب گذشته همکاری و نظم خوبی از سوی مخاطبان مشاهده شد که این حضور و نفس گرم به هنرمندان گروه سه تارنوازی داروگ کمک کرد که اجرایی بهتر را به نمایش بگذارند.

 

پی نوشت:

-میلاد سیدنیا هنرمند جوان عرصه موسیقی سبزوار هنگام انجام این مصاحبه با اسرارنامه، دقتی خاص روی نام بردن از اعضای گروه تحت سرپرستی خود و قدردانی از زحمات آنان داشت و وقتی که خبرنگار ما می خواست از وی عکسی بگیرد تا همراه با این مصاحبه منتشر شود تأکید کرد،  عکسی برای این خبر منتشر شود که تا حد امکان تمام اعضای گروه در آن حضور داشته باشند.

- لازم به توضیح است، میلاد سیدنیا که ساعاتی قبل از اجرای دومین شب کنسرت سه تارنوازی گروه داروگ به دفتر اسرارنامه آمده بود، پس از انجام این مصاحبه به محل تالار کاشفی رفت. دومین شب اجرای حافظانه  تا دقایقی دیگر  قرار است روی صحنه برود.

برای مشاهده گزارش تصویری از اولین شب اجرای حافظانه گروه سه تارنوازی داروگ هم اکنون روی اینجا کلیک کنید.

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

کنسرت حافظانه اثر گروه سه تارنوازی داروگ در سبزوار

نظرت را بنویس
comments

fereshte jun

هر شب بهتر از دیشب.. واقعا خسته نباشید بچه ها کارتون عالیه .. :*

اصغر جون

شما هر شب تشریف میارید ؟ :)

خوب بود فقط حیف کم بود

sara

vaqan ali bud khaste nabashid darvag

hamid hm

خیلی اجرا عالی بود . مرسی بچه ها ......

سهراب.2552

انجام کنسرت خودش درگیری زیاد داره این مطلب رو فقط کسانی درک میکنن که پا در این راه میذارن و اجرای کنسرت با افراد کم سابقه یا هنرجو سخت تر .من از نزدیک شاهد تلاش این دوستان بودم که 2 سال تمام کار کردند .خسته نباشید

آزاده.ن

این اولین بار بود که ساز سه تار با این وسعت روی صحنه رفت به نوبه خود این کنسرت متفاوت بود برام که دیدم .ممنون داروگ و خسته نباشید

هادی

سلام. خیلی زیبا و دلنشین. من که امشب لذت بردم. به دوستداران موسیقی سنتی ديدنشو پیشنهاد ميکنم. ممنون داروگيها...

نسیم

واقع عالی بود دست مریزاد به شما

مهسا

با سلام خدمت سرپرست و اعضای گروه واقعا عالی بود ممنون بابت این اجرای متفاوت و دلچسب
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما