یادداشتی به قلم مجید احمدی نیا:

رسانه اگر ملی است، چرا مال آن هاست؟/ نقدی به عملکرد مغرضانه صدا و سیما

مجید احمدی نیا یکی از دانشجویان سابق دانشگاه حکیم سبزواری است که در دوران حضورش در  این دانشگاه فعالیت های فرهنگی و هنری متعددی را انجام داد و هرچند بیشتر علایق او به زمینه هنر موسیقی معطوف است، اما هر از گاهی به مسائل سیاسی و اجتماعی نیز سرک می کشد و یادداشت هایی در این زمینه ها منتشر می کند.

وی که در زمان سکونتش در سبزوار اولین مطالب خود را در مجله اینترنتی اسرارنامه منتشر کرد، اینک به سرعت مسیر پیشرفت در فعالیت های مطبوعاتی را طی کرده و بعضی از یادداشت های سیاسی و یا مصاحبه های تخصصی اش با بزرگان موسیقی استان زادگاهش مازندران را در بعضی روزنامه های کثیرالانتشار کشوری منتشر می کند.

یکی از جدیدترین یادداشت های مجید احمدی نیا که به حوزه مسائل سیاسی روز کشور مرتبط است، یادداشتی انتقادی است به عملکرد صدا و سیما و آنچه این نویسنده جوان تبعیض و جهت گیری های خاص سیاسی در این رسانه تأثیرگذار می داند که در روزنامه آفتاب یزد به چاپ رسیده است.

مجله اینترنتی اسرارنامه بدون قضاوت درباره محتوای این نوشته و فقط به جهت آگاهی از فعالیت های این دانشجوی سابق دیار سربداران به انتشار تصویر مطلب وی در روزنامه آفتاب یزد می پردازد:

منبع: روزنامه آفتاب یزد

 

برای مطالعه مطالب قبلی که از مجید احمدی نیا در مجله اینترنتی اسرارنامه منتشر شده است، هم اکنون به پیوند های موجود در بخش کوچه پس کوچه پیوندها در انتهای همین صفحه مراجعه کنید.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

مجید احمدی نیا: شبکه های اجتماعی و ایرانی ها

دلنوشته مجید احمدی نیا هنگام وداع با دانشگاه حکیم سبزواری

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما