استقرار مراکز مشاوره ومددکاری در کلانتری های سبزوار

 قنبرعلی آزادواری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این مراکز مشاوره در محل کلانتری‌های سطح شهرستان در راستای ارائه خدمات مشاوره به افراد نیازمند ایجاد شده است، اظهار داشت: مددکاران این مراکز در حوزه‌های مختلف اجتماعی، انتظامی و خانواده اقدام به مشاوره می‌کنند تا مشکلات افراد در همین مراکز برطرف شود.

فرمانده انتظامی سبزوار با بیان اینکه ایجاد این مراکز سبب تسهیل در کار دادگستری‌ها و محاکم قضایی می‌شود، تصریح کرد: نیروی انتظامی در راستای وظایف خود و خدمت به هموطنان اقدام به این کار کرده است.

وی با اشاره به ایجاد دو نمایشگاه تخصصی با همکاری نیروی مقاومت بسیج و دانشگاه حکیم سبزواری نیز اشاره کرد و یادآور شد: در این نمایشگاه که به مناسبت ورود دانشجویان جدیدالورود دانشگاه‌ها برپا شده، عکس‌ها، پوستر و بروشور و انیمیشین‌هایی در حوزه آسیب‌های اجتماعی، عفاف و حجاب، فضای سایبری، مواد مخدر، ماهواره و آسیب‌های آن به نمایش گذاشته شده است.

آزادواری با بیان اینکه برنامه‌های ویژه‌ای در هفته ناجا در سطح شهرستان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: شعار امسال نیروی انتظامی پلیس، تلاش جهادی، کارآمدی و اقتدار است که امیدواریم بتوانیم در این راستا گام‌های مثمرثمری برداریم.

منبع :خبرگذاری فارس

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما