استقرار ایستگاههای سلامت در سبزوار همزمان با هفته دفاع مقدس

معاون فنی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی سبزوار از استقرار ایستگاه‌های سلامت همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
 

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، سید محمد میری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همزمان با هفته دفاع مقدس ایستگاه‌های سلامت در سبزوار برپا شده است، اظهار داشت: این ایستگاه‌های سلامت با همکاری شرکت نفت سبزوار و ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس برپا شده است.

معاون فنی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی سبزوار با بیان اینکه در این ایستگاه‌های سلامت دستاوردها و تجهیزات پزشکی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی سبزوار به نمایش گذاشته شده است، تصریح کرد: این ایستگاه‌های سلامت از ساعت 17 تا 21 پذیرای همشهریان سبزواری است.

وی با بیان اینکه در این ایستگاه‌های سلامت خدمات مختلفی از جمله تست فشار خون، قند خون و میزان اکسیژن در خون به مبتلایان به این بیماری‌ها و افراد بالای 50 سال ارائه می‌شود، گفت: در صورت هرگونه مشاهده علائم این بیماری در مراجعه‌کنندگان به ایستگاه سلامت آنها با هماهنگی معاونت درمان به پزشک معرفی می‌شوند.

میری ادامه داد: برگزاری مسابقات خاطره‌نویسی با موضوعیت اورژانس 115، مسابقات نقاشی، آموزش کمک‌های اولیه از جمله برنامه‌های اجرایی در این ایستگاه‌های سلامت است.


منبع :خبرگذاری فارس

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما