تمدید مهلت ثبت نام جشنواره چهل چراغ در سبزوار تا 10 مهر ماه 93

مسئول دفتر نمایندگی کانونهای مساجد سبزوار از برگزاری جشنواره چهل چراغ (40حدیث رضوی  4000حافظ علوی) در شهرستان سبزوار خبر داد.

علیرضا رادمان هدف از برگزاری جشنواره چهل چراغ را چنین بیان نمود: در وانفسای تغییرات روزافزون دنیای معاصروهجمه های فرهنگ بیگانه، شناخت راه و چراغ هدایت مشکل گردیده است و آنچه که شناخت و آگاهی را میسر و آسان می کند درس آموزی از اندیشه های پاک و زلال است بدین منظور بر آن شدیم تا با استفاده از احادیث حضرت امام رضا (ع) که یکی از چهارده چشمه جوشان حکمت و علم و خیر کمال است در قالب طرحی تحت عنوان "چهل چراغ"به حفظ چهل حدیث گهربار از حضرت رضا(ع) بپردازیم تا بدین وسیله علاوه بر اشاعه معارف اهل بیت(ع) به نهادینه سازی و تعمیم مفاهیم مذهبی در زندگی روزمره مردم بپردازیم و با ارتقاء سطح معنوی خانواده ها آنان را بیش از پیش با سبک زندگی صحیح و سفارش شده در دین مبین اسلام آشنا سازیم.

وی افزود: جشنواره چهل چراغ از دهه کرامت آغاز و تا دهه ولایت(قربان تا غدیر) ادامه خواهد داشت و علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام همه روزه به دفتر کانونهای مساجد سبزوار (حاشیه میدان نقابشک) و یا کانونهای فرهنگی هنری مساجد شهرستان مراجعه و کتابهای چهل حدیث را دریافت و ثبت نام نمایند همچنین امکان ثبت نام از طریق سامانه پیامک98300085734330 و یا تلفن44455245-44456862 نیز مقدور است. همچنین متن احادیث در سایت های محلی سبزوار وسایت www.dkms.ir نیز موجود می باشد.

برای مطالعه متن احادیث رضوی در اولین دوره از برگزارش جشنواره رضوی هم اکنون روی اینجا کلیک کنید.

آخرین مهلت ثبت نام 10/7/1393

رادمان در پایان متذکر شد: این جشنواره برای اولین بار با این وسعت در سطح کشور برگزار می می گردد که آغاز آن از شهرستان سبزوار است و پیش بینی می شود حد اقل 4000 نفر از این طرح بهره مند گردندو بر اساس پیگیری انجام شده در سالهای آتی این جشنواره به صورت کشوری و با محوریت سبزوار برگزار خواهد شد.

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

علیرضا رادمان از افتتاح رسمی جشنواره چهل چراغ در سبزوار خبر داد

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما